סקס לוהט בג'קוזי: או.ג'יי סימפסון התרברב בסטוץ שלו עם קריס ג'נר
כנראה שלא הפריע לסימפסון שג'נר היתה אשתו של חברו הטוב, רוברט קרדשיאן, וחברתה הטובה של אשתו דאז, ניקול בראון-סימפסון

כוכב הפוטבול לשעבר, או.ג'יי סימפסון (71), התרברב על שהיה לו סקס לוהט עם אשתו של החבר הכי טוב שלו, קריס ג'נר (63), בשנות ה-90. כך סיפר המנהל של כוכב הפוטבול לשעבר, נורמן פרדו, וטען שהאירוע גרם להרס הנישואים שלהם וקשרי הידידות.


קריס ואו.ג'יי בשנות ה-90

סימפסון סיפר שלילה אחד, במהלך חופשה משותפת, הוא ורעייתו, ניקול, וחברו הטוב, רוברט קרדשיאן ואשתו, קריס, בילו יחד באמבט ספא שמחוץ ליחידת האירוח בה שהו. כך עולה מהדברים שאומר פרדו בסרט דוקומנטרי חדש, “?The informants: Who Killed Nicole”.

לדברי פרדו, ניקול ורוברט חזרו אל תוך הבית ועזרו את או.ג'יי, שהיה אז בן 44, ואת קריס שהיתה אז בת 36, לבדם באמבט המים המבעבעים. קריס וניקול היו חברות טובות. פרדו, ששימש כמנהל של סימפסון בין שנת 1999 לשנת 2012, מספר למצלמה בקדימון לסרט, כי "או.ג'יי סיפר שהוא נעמד והוריד את מכנסיו, ואומר לכם בדיוק מה הוא אמר, 'העיניים שלה יצאו מחוריהן ואני קיבלתי את זה עד ששברתי אותה. זה גרר בלגאן גדול כמו שאפשר להבין".


ארבעת החברים בימים טובים יותר. (מימין: ניקול, או.ג'יי, רוברט וקריס)

מסתבר שלסטוץ החד פעמי הזה היו השפעות מרחיקות לכת על ארבעת החברים פרדו הבין מהדברים שסיפר לו סימפסון, כי "הכל היה נהדר עד לסטוץ המדובר". ככל הנראה, פרדו אוחז ב-70 שעות של צילומי וידאו של סימפסון.

בני הזוג קרדשיאן התגרשו זמן קצר לאחר האירוע באמבט הספא, בשנת 1991, והסימפסונים נפרדו בשנת 1992. לדברי פרדו הפרשה גרמה לקריס לכאב פיסי. סימפסון סיפר לפרדו, כי "הם לקחו אותה לבית החולים בשעה 3 בבוקר. היא הגיעה לחדרו של או.ג'יי ושאלה אותו אם הוא יכול לקחת אותה לבית החולים והוא השיב לה 'לא. רוב צריך לעשות את זה".


נגרם לה לכאב פיסי. ג'נר

בשנת 1994, שלוש שנים לאחר האירוע הלוהט, התרחשו הרציחות של אשתו לשעבר, ניקול בראון, ושל רון גולדמן. רוברט קרדשיאן הצטרף לצוות עורכי הדין שייצג את סימפסון במשפט הרצח שלו. לדברי פרדו זה היה הרבה יותר מרק מחווה בין חברים, "כשנמצא שאו.ג'יי לא אשם, רוברט לא קפץ משמחה".


מתפאר בסטוץ עם ג'נר. סימפסון

רוברט קרדשיאן נפטר מסרטן בשנת 2003.  

YOU MIGHT ALSO LIKE