לא מאוימת: גוו'ינת פאלטרו עובדת קשה על מנת לקבל את דקוטה ג'ונסון
פאלטרו עושה ותעשה הכל למען המשפחה שלה לכן היא משתדלת לכלול גם את ג'ונסון, הלא היא החברה הנוכחית של בעלה לשעבר, כריס מרטין

השחקנית, גוו'ינת פאלטרו (46), לא מתקשה להתמודד עם חוסר נוחות כשזה מגיע לבילוי משותף עם השחקנית, דקוטה ג'ונסון (29), שיוצאת עם בעלה לשעבר של פאלטרו, כריס מרטין (42), הלא הוא הסולן של להקת קולדפליי.


עבודה קשה. ג'ונסון, פאלטרו ובלסברג

למעשה, פאלטרו, "עבדה קשה על מנת לכלול את דקוטה בחיי המשפחה, ואפילו רמזה שהיא תצטרף לחופשות המשפחתיות", כך לדברי מקור. "חשוב לה להיות בקשר טוב עם החברות של כריס. היא כלל לא מאוימת על ידי דקוטה ואוהבת שכריס מאושר. יש לה ביטחון עצמי גבוה בכל הקשור ליחסי מין ומערכות יחסים והיא לא תחרותית באופן כזה".

פאלטרו עצמה נהנית מחיים מאושרים. בחודש ספטמבר, היא התחתנה עם מפיק הטלוויזיה, בראד פלצ'וק, בחתונה פרטית בהמפטונס. "היא מאוד מאוהבת בבעלה ואוהבת לחלוק זמן עם כל מי שהיא רואה כחלק מהמשפחה שלה. בשלב זה, זה כולל את דקוטה".


ג'ונסון עם כריס מרטין

פאלטרו וג'ונסון בילו יחד בחודש אפריל, כשחגגו את יום הולדתו של דרק בלסברג. השתיים נראו מחייכות וצוחקות כשפאלטרו כרכה את זרועה סביב לג'ונסון.

ג'ונסון ומרטין נראו יחד בחודש אוקטובר 2017 ומאז הם זוג. בינואר חשפה פאלטרו, שהיא בילתה את ירח הדבש שלה עם פלצ'וק, ילדיהם ומרטין. "בעלי החדש וילדיו, הילדים שלי, בעלי לשעבר, החברים הכי טובים שלנו, כולם הגיעו. זה היה ירח דבש מודרני מאוד", כך פאלטרו.


מבלות יחד. ג'ונסון ופאלטרו עם בלסברג

לדבריה הסיבה לקשר החברי עם בעלה לשעבר היא "למזער את הכאב לילדים. הם פשוט רוצים לראות את ההורים שלהם סביב לשולחן האוכל, אז אנחנו מנסים לשמור על זה".

YOU MIGHT ALSO LIKE