בזכות “Stranger Things", קוקה-קולה מחזירה למדפים את הטעם שכולם שונאים
חברת המשקאות מוציאה מהדורה מוגבלת של "New Coke", משקה שנעלם רק שלושה חודשים לאחר שיצא למדפים. למרות זאת, הוא יופיע בעונה השלישית של הסדרה.

קוקה-קולה מחזירה לחיים את ה"New Coke", שיוצרה לזמן קצר בשנות השמונים, אך בוטלה מהר מאוד בעקבות ביקורות קשות מצד הלקוחות. הסיבה לחזרה עשויה להפתיע רבים: הסדרה “Stranger Things" ששודרה בנטפליקס, והתרחשה כביכול באותה שנה שבה יצאה הקולה החדשה, 1985.

המשקה חוזר במהדורה מוגבלת לקראת העונה החדשה (צילום: קוקה-קולה)

מהדורה מוגבלת של המשקה שאף אחד לא אהב חוזרת. בפעם הקודמת, לקח לחברת המשקאות לא יותר משלושה חודשים כדי להבין שהם עשו טעות - וחזרו לקולה הישנה והטובה. מחר (חמישי), תשווק החברה חצי מיליון פחיות של המשקה, וניתן יהיה לרכוש אותו ברשת או במכונות אוטומטיות נבחרות.

מאט ורוס דאפר, התאומים בני ה-35 שיצרו יחד את הסדרה “Stranger Things” דווקא מרוצים ואופטימיים באופן מפתיע בנוגע למהלך של קוקה קולה. "New Coke היה אמור לעלות בעונה הזאת בכל מקרה. זה היה אחד הרעיונות הראשונים שלנו לעונה 3", אמרו השניים, "זה היה בקיץ 85', וכשמדברים על רגעים של תרבות הפופ, New Coke הייתה משהו גדול. זה היה יותר מוזר לא להכניס את זה".

"ברור שאנחנו יכולים להסתכל על 1985 כשנה שהביאה לנו את 'בחזרה לעתיד' ונינטנדו - אבל אנחנו עדיין לא יכולים להוציא את הטעם הגרוע מהפה שלנו", הוסיפו.

העונה השלישית של “Stranger Things” תצא ביולי בנטפליקס.

YOU MIGHT ALSO LIKE