אלימות במשפחה או מתיחה? ג'וני דפ טוען שהוא הקרבן האמיתי בנישואים לאמבר הראד
כוכב הקולנוע שממשיך להתעקש על חפותו טוען שהוא יכול להפריך כל מרכיב בטענותיה של אשתו לשעבר, ויוצא בהצהרה חדשה, לפיה אשתו לשעבר היא שהכתה אותו ובעטה בו

נמשכת סאגת האלימות בין ג'וני דפ לאמבר הראד. כעת, מאשים דפ את אשתו לשעבר בכך שציירה חבורות מזויפות על פניה, לשם פברוק טענותיה נגדו. כזכור, הראד טוענת שדפ היכה אותה בעוד שדפ טוען, שהוא הקרבן האמיתי של ההתעללות בנישואים הסוערים שלהם.



השחקן הגיב לראשונה על טענותיה של הראד וציין בתביעה שהגיש לבית המשפט, כי טענותיה, לפיהן הוא תקף אותה והתעלל בה שוב ושוב הן "שקריות ומופרכות". דפ טוען, כי החבורות על פניה של הראד, שהיא הציגה בתמונות, איתן הגישה בקשה לצו הרחקה נגדו בבית המשפט של לוס אנג'לס, הן צבע מזויף.

דפ הצהיר, "הכחשתי בתוקף את טענותיה של הגברת הראד מאז שהיא טענה אותן לראשונה, בחודש מאי 2016, כשנכנסה לבית המשפט על מנת להשיג צו הרחקה זמני עם חבורות שהיא ציירה על פניה, כשעדים וצילומים אחרים מוכיחים שלא היו לה בכל יום בשבוע קודם לכן. אני אמשיך להכחיש את טענותיה עד סוף ימי. מעולם לא התעללתי בגברת הראד או באישה אחרת".

כזכור, הגיש דפ תביעת דיבה בסך של 50 מיליון דולר לאחר שהראד, שהיתה אשתו במשך יותר משנה עד לפרידתם בחודש מאי 2016, כתבה מאמר ב"וושינגטון פוסט" על ניסיונה כקרבן לאלימות במשפחה. שמו של דפ לא הופיע במאמר אך הוא מתעקש שניתן להסיק מדבריה של הראד שהוא היה המתעלל.

בחודש אפריל האחרון, הגיבה הראד על התביעה של דפ, תוך שהיא פירטה בקפדנות את ההתעללות ה"מזוויעה" לכאורה, שהיא טוענת שסבלה מידי דפ. היא אמרה שהוא הפך ל"מפלצת" כששתה וצרך סמים.



בהצהרה חדש טוען דפ, בין היתר, כי "לאורך כל מערכת היחסים שלנו גברת הראד ביצעה מעשי אלימות נגדי. היא הכתה אותי ובעטה בי. היא זרקה חפצים לעבר גופי וראשי שוב ושוב, כולל בקבוקים כבדים, פחיות סודה, נרות דולקים, שלטי טלוויזיה ופחיות צבע שפצעו אותי קשות".

עוד טוען דפ בהצהרה החדשה, כי "אחרי שנים של טענות על חפותי, אני סופסוף מסוגל להוכיח זאת על ידי פירוק כל מרכיב במתיחה שלה". 

YOU MIGHT ALSO LIKE