שוקינג: כמה אנשי צוות יש למייגן מרקל ולנסיך הארי בביתם החדש, פרוגמור קוטג'?
כשאתם חושבים על חייהם של בני המשפחה המלכותית, אתם ודאי מדמיינים פסנתרים מוזהבים, ערימות של נזרים, חדרים מפוארים ואנשי צוות רבים. במקרה של מייגן והארי צפויה לכם הפתעה...

מייגן מרקל והנסיך הארי לא שכרו אנשי צוות לביתם, פרוגמור קוטג'. על פי הדיווחים אין להם אפילו שף או מטפלת. הדוכסים של סאסקס מסתמכים על העזרה של דוריה רגלנד, אמה של מרקל.



כשאתם חושבים על חייהם של בני המשפחה המלכותית, אתם ודאי מדמיינים פסנתרים מוזהבים, ערימות של נזרים, חדרים מפוארים ואנשי צוות רבים. אתם ודאי מדמיינים משרתים, גברים בכובעים גדולים ורחבים להפליא, מטפלות שמתרוצצות אחרי בני המלוכה הקטנטנים וכולי.

אך כנראה שמרקל והארי בוחרים לנהל את חייהם המלכותיים קצת אחרת. מדיווחים עולה, כי בני הזוג לא מסתייעים באנשי צוות בביתם החדש, שבווינדזור. במקום, הם חיים את החיים הנורמליים ועושים דברים עבור עצמם.

על פי הדיווחים, בני הזוג עדיין לא שכרו מטפלת, שף או צוות עובדים. כשזה מגיע לטיפול בארצ'י התינוק, סבתא דוריה נמצאת בסביבה ויש לה אפילו אגף משלה בקוטג'. לדברי מקור, העזרה שלה היא הכרחית.



זה נחמד, אך האם אתם באמת חושבים שמרקל והארי מסתדרים בעזרתה של דוריה בלבד? קשה לדמיין שמרקל יוצאת אל הסופרמרקט על מנת לעשות קניות בעצמה, בזמן שיש לה את הפנים המפורסמות במדינה.  

YOU MIGHT ALSO LIKE