אחרי שהובלה לבית החולים עקב עיוורון זמני: מלאני בי מתחרטת על הפרידה מאהבת חייה
הזמרת חולקת אתכם צערה וכאבה על אבדן הזוגיות עם "חבר הנפש" שלה, השחקן אדי מרפי, ואמרה שהוא תמיד יהיה "אהבת חייה"

כשעיניה של מלאני בראון (43), הלא היא מלאני בי מלהקת ה-Spice Girls, פגשו בעיניו של אדי מרפי בחדר צפוף, היא מיד ידעה שהוא יהיה בן זוגה ואהבת חייה. כעת, היא משתפת בכאב הרב שהיא חשה משום שנתנה לו לחמוק ממנה לאחר פחות משנה של זוגיות.



בראון חלקה את צערה על אבדן הזוגיות עם מרפי לאחר שבסוף השבוע האחרון הובהלה לבית החולים בלונדון, כשהיא סובלת מאבדן ראייה בעין ימין ומכאבים חזקים. בראון הועברה לקבלת טיפול במחלקת עיניים ולאחר שמצבה השתפר הפרה את הוראות הרופאים ושבה לחזרות עם הלהקה.

אך בעודנו מתאוששים מהאירוע האמור, הזמרת סיפרה שמרפי התייחס אליה נפלא ולקח אותה למקומות אקזוטיים בטיסות פרטיות. היא מציינת שהם דיברו על נישואים, אך היא ברחה מלוס אנג'לס ללידס, שבאנגליה, כשהיא בהיריון, עקב חילוקי דעות על מקום מגוריהם וכך הקשר ביניהם קרס.

"היה לנו משהו מיוחד, שמעולם לא הרגשתי באמת עם אף אחד אחר. חשבתי שיש לי את זה, אך זה היה שקר. הוא היה טהור. הוא אהבת חיי. הוא תמיד יהיה", אמרה בראון.

היחסים של בראון ומרפי נראו זמניים באותה תקופה, עם היריון לא מתוכנן ומחלוקת על ההורות. אך לפי הזמרת, זה רחוק מהאמת. "הוא הראה לי איך מרגישה אהבה אמתית ועל כך יש לי כבוד כלפיו", אמרה בראון, שהיתה נשואה בעבר לרקדן, ג'ימי גולזר.

"אני טיפוס של סיפור אהבה רומנטי אמתי. רציתי אותו", אומרת בראון על אבי בתה, אנג'ל. "הוא שאל את אבא שלי אם הוא יכול לשאת אותי לאישה. הוא הטיס את אבא שלי כדי לשאול אותו, כראוי. הוא ג'נטלמן. אז עיצבנו כמה טבעות יחד ותכננו את התינוק ואז נכנסתי להיריון. הרגשתי חנוקה", כך בראון.



מסתבר שהעניינים החלו להתדרדר אחרי שבראון נכנסה להיריון ובתקשורת הופיעו דיווחים על בעיות עם אמו של מרפי, ליליאן. אחרי מחלוקת על מקום המגורים, בראון נסעה ללידס, בתקווה שמרפי יבוא בעקבותיה ויילחם על מנת לזכות בה בחזרה. אך הוא מעולם לא עשה את זה, למרות ששוחח עם אמה בטלפון. לאחר מכן הוא אמר את דעתו בראיון לקידום סרט חדש, "אני לא יודע של מי הילד עז שהוא יצא ותבוצע בדיקת דם. אין צורך לקפוץ למסקנות". הדברים הרתיחו את בראון.

כשבתם, אנג'ל נולד, מרפי היה מאורס למפיקת הסרטים, טרייסי אדמונדס. מבחן האבהות הוכיח שהוא אביה של אנג'ל.

בראון ומרפי חברים שוב מאז שנפרדה מבעלה השני, סטיבן בלפונטה. מרפי שב לחייה של אנג'ל, אך בראון יודעת שאין לה סיכוי לחזור להיות איתו, "הוא מאושר מאוד עם ארוסתו והם מצפים לתינוק השני שלהם".  

YOU MIGHT ALSO LIKE