עונה מחודשת איז קאמינג? מעריצי "משחקי הכס" מבקשים מכם להצטרף למחאה
מעריצי הסדרה התאכזבו עם כל פרק ופרק ככל שהעונה השמינית והאחרונה התקדמה, אז הם החליטו לעשות מעשה ומבקשים מכם להצטרף למאבק ההגיוני והראוי שלהם. מסכימים?

מעריצי הסדרה האפית "משחקי הכס" פנו ל-HBO בדרישה להפיק מחדש את העונה השמינית והאחרונה של הסדרה באמצעות כותבים "מתאימים" יותר. הפרק האחרון של הסדרה ישודר הערב תחת מחאת המעריצים.



בשבועות האחרונים, הלכה והתגברה אכזבתם של המעריצים עם כל פרק ששודר. הצופים הממורמרים מבקשים, לא, מתעקשים על הפקת גרסה מחודשת של העונה השמינית עם כותבים מתאימים יותר. כך עולה ממחאה שהועלתה באתר Change.org.
 
"דוד בניוף ודי.בי ווייס הוכיחו את עצמם ככותבים חסרי כישרון, כשאין להם חומר מקור להישען עליו. הסדרה ראויה לעונה סופית מחודשת. ספקו את הציפיות שלי ועשו זאת HBO!", כך נכתב בדרישה.

שלא כמו בתחילתה, העונות השישית, השביעית והשמינית לא התבססו על ספריו של ג'ורג' מרטין. עובדה שרבים מהמעריצים רואים כבעיה. אחרים טוענים כי ווייס ובניוף ממוקדים יותר בפרויקט הבא שלהם, שקשור בסדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים".

עד כה נאספו יותר מ-26,000 חתימות של מעריצים שמבקשים שתצטרפו אליהם במאבק ההגיוני והראוי שלהם. אחד המעריצים כתב, "אני מבין שזה "משחקי הכס" אך אני לא מאמין ששמונה שנים של בניית אופי של דמויות תרד לטמיון על מנת שהם יחשבו שהם יוכלו להפתיע ולזעזע אותנו". מעריץ אחר כתב, "העונה השמינית היא בדיחה ועלבון למעריצים שהשקיעו שבע שנים מחייהם. אם ב-HBO רוצים לשמור על המעריצים הם צריכים לכבד אותם".

המחאה עולה ימים ספורים לאחר שבפרק השישי נראתה דאינריז טרגרטיאן, אותה מגלמת אמיליה קלארק, כשהיא משליכה הצידה שבע עונות של בניית דמות בעלת אופי מוסרי, תוך שהיא שורפת את קינגס לנדינג על כל יושביה, עם הדרקון שלה. הנה כך:



האש שרפה את כל מי שהיה בעיר, כולל סרסי לאניסטר וג'יימי לאניסטר, אותם מגלמים לנה הידי וניקולאי קוסטר-ולדו. בניוף הסביר, "בסופו של דבר היא מי שהיא, וזה טרגריאן. אתם יודעים, היא אמרה שוב ושוב במהלך הסדרה, 'אני אקח את מה ששייך לי באש ודם. בפרק הזה היא עשתה את זה".

YOU MIGHT ALSO LIKE