בראד פיט עושה אפלטון: מדוע הוא לא יצא עם אף אחת מאז הפרידה מאנג'לינה ג'ולי?
הפעם האחרונה בה התקרב לאישה היתה כשלנה דנהאם חיבקה אותו במהלך מסיבת יום ההולדת ה-33 שלה. האם זה אומר משהו על התחום הרומנטי בחייו של פיט?

עברו כמעט שלוש שנים מאז שבראד פיט (55) ואנג'לינה ג'ולי (43) נפרדו, אך הוא עדיין לא יצא עם אף אחת אחרת מאז. הפעם האחרונה בה הוא התקרב לאישה היתה כשלנה דנהאם חיבקה אותו במהלך מסיבת יום ההולדת ה-33 שלה.



בעוד שנפוצו שמועות על מערכות יחסים פוטנציאליות, הן לא ממש שרדו. "בראד לא יצא הרבה מאז שנפרד מאנג'לינה. הוא לא מביא דייטים רומנטיים לבית, בו גר עם אנג'לינה והילדים והוא רחוק מלהתאהב שוב", כך סיפר מקור.

"בראד ידידותי מאוד ונהנה בחברתן של נשים בתוך ומחוץ לתעשיית הקולנוע. עם זאת, הוא רק נהנה מיחסים אפלטוניים עם הרבה אנשים, כולל לנה דנהאם, שהיא רק חברה ולא יותר. כשהוא מחליט להיות יותר מחבר עם אישה הוא לא יציג את זה בציבור ולא יפגיש בינה לבין הילדים עד שזה יהיה רציני, מה שעדיין לא קרה לו. הוא לא ממהר. הוא נהנה מהחיים, מתמקד בלהיות אבא טוב ובקריירה שלו, במקום לדאוג אם הוא יתאהב פעם נוספת", כך לדברי המקור.



מאז הפרידה מג'ולי התעוררו מספר שמועות באשר לתחום הרומנטי בחייו של פיט, אחת מהן נקשרה בפרופסור הישראלית, נרי אוקסמן, ואחרת נקשרה בשחקנית, שרליז ת'רון.

YOU MIGHT ALSO LIKE