"מדונה באה לגנוב את כס הברזל": כך מעריצים לאחר ההופעה של מדונה באירוויזיון, אתמול בתל אביב
הסדרה האלמותית "משחקי הכס" מגיעה לסיומה הערב ובפרק צפוי להיחשף מי ישאר לשבת על כס המלכות של ווסטרוז. אחרי ההופעה שלה באירוויזיון, יש כמה מעריצים שסבורים שזו עשויה להיות מדונה

מעריצי תחרות השירים, האירוויזיון, מתלוצצים על כך שמלכת הפופ, מדונה (60), "באה לגנוב את כס הברזל", הלא הוא כס המלכות בסדרה הפופולרית של HBO, "משחקי הכס". הכוכבת הופיעה בתחרות, שנערכה אתמול בתל אביב, אשר רבים כינו האירוויזיון הטוב ביותר שנערך אי פעם, הודות להפקה יוצאת מן הכלל של תאגיד השידור הישראלי "כאן 11".



במהלך ההופעה היא ביצעה שני שירים: את הלהיט שלה משנת 1989 “Like a Prayer” ושיר חדש בשם “Future”, מתוך האלבום החדש שלה “Madame X”. אך התלבושת יוצאת הדופן שלה תפסה את תשומת לבם של הצופים, כשעשרות הגיבו עליה במדיה החברתית.

התגובות השוו את השריון שלה לתלבושות של דמויות בסדרה "משחקי הכס", שאמורה לרדת מהמסך הערב, עם שידור הפרק האחרון של העונה השמינית. כמה מהמעריצים הרחיקו לכת וקבעו שעם התלבושת בה בחרה מדונה, היא בטח שייכת לבית גרייג'וי.

מעריץ אחד כתב "רגע, האם מדונה הגיעה לגנוב את כס הברזל"; מעריץ נוסף כתב, "אני באמת נהנה מהאופן בו מדונה משחקת את "משחקי הכס" באירוויזיון". אחד המעריצים שאל מדוע היא נראית כמו ילד של סרסי לאניסטר ויורון גרייג'וי. חלק מהמעריצים השוו את האווירה במופע לתנועה הדתית שהופיעה בעונה החמישית של הסדרה, The Sparrows, כשהכוכבת הופיעה על הבמה יחד עם הרקדנים שלה וכולם היו לבושים בגלימות כהות ודרמטיות. הנה כאן:



מי שצפו באירועי האופנה Met Gala של השנה שעברה (2018) ודאי זיהו שחלקו הראשון של המופע זהה לאותו מופע פריצה שנתנה אז מדונה באירוע שמתקיים מדי שנה במוזיאון המטרופוליטן, בניו יורק. 

באשר לסדרה האלמותית, היא, כזכור, מגיעה לסיומה הערב ובפרק צפוי להיחשף מי ישב על כס המלכות של ממלכת ווסטרוז. אחרי ההופעה באירוויזיון, יש כמה מעריצים שסבורים, כאמור, שזו עשויה להיות מדונה.

YOU MIGHT ALSO LIKE