בן 4 הזעיק משטרה כשהוא לכוד עם שישה ילדים בתוך מכונית לוהטת
אם שיצאה לסיבוב שופינג השאירה באופן לא מובן שבעה קטינים בטווח גילים של שנתיים עד 4, כשהם לבדם, בתוך כלי רכב סגור ונעול כשבחוץ שורר חום כבד. כוחות המשטרה הגיעו למקום במהירות וחילצו את הילדים כשהם מיוזעים ומפוחדים

חשיבה מהירה של בן 4 יתכן שהצילה חיים. במהלך השבוע במרילנד, קטין התקשר למשטרה כדי לדווח שהוא ועוד שישה ילדים נשכחו בתוך מכונית סגורה חמה ונעולה ללא שום פתח לאיוורור. לפי דובר המשטרה, טווח הגילים של הקטינים נע משנתיים ועד 4 כאשר כאמור, הבוגר מבניהם, בן ה-4 הוא שזה שכביכול הזעיק את כוחות המשטרה. עוד הוסיף הדובר כי הילדים לא ידעו לספר היכן הם נמצאים וסבלו מהחום הכבד ששרר בתוך כלי הרכב. 

המכונית בה הושארו הילדים לבדם. צילום: דוברות שריף מחוז צ'רלס במרילנד

מיד לאחר שיחת הטלפון איתרו באמצעותה כוחות המשטרה את מיקום המכונית בחניון בתוך מרכז הקניות, הגיעו לשם במהרה וסייעו בחילוץ הילדים שהיו לדבריהם מפוחדים ומזיעים, אך למרבה המזל נותרו בריאים ושלמים. בחוץ שררו יותר מ-80 מעלות פרנהייט כשחשוב לציין כי טמפרטורת כלי רכב סגור, יכולה לזנק תוך פחות מ-10 דקות ביותר מ-20 מעלות.

מספר דקות לאחר מכן, הגיעה הנהגת הנוטשת, בת ה-37 שחזרה מסיבוב שופינג, ואז התברר כי מדובר באמם של שניים מתוך קבוצת הילדים במכונית וכן כי שימשה כשמרטפית לחמישה האחרים. היא נעצרה מיד והובלה לתחנת המשטרה.

"השארת ילדים מתחת לגיל 8 במכונית ללא השגחה של לפחות בן 13 שנוכח עימם, מנוגדת לחוק", נמסר ממשרד השריף המקומי. עוד נאמר כי "זה גם מסוכן להשאיר כל אדם לרבות בעל חיים בתוך מכונית סגורה ביום חם כאשר הטמפרטורה בתוך המכונית מזנקת תוך רגעים ספורים באופן קיצוני עד לכדי גרימת תוצאות קטלניות". כנגד הנהגת עומדים אישומים בגין כליאת ילדים בתוך כלי רכב ממונע. זהותה לא פורסמה עד לרגע זה מתוך שמירה על פרטיות הילדים.

YOU MIGHT ALSO LIKE