קייט מידלטון מוכנה לתינוק רביעי: כנראה ששכחה מבחילות הבוקר האיומיות
מידלטון כבר עשתה כותרות עם בחילות הבוקר החמורות שחוותה בהריונות הקודמים. אך כנראה שזה לא מה שיעצור אותה בדרך להיריון נוסף

עכשיו, לאחר שמייגן מרקל (37) ילדה את התינוק הראשון שלה מהנסיך הארי (34), נראה שהגיסה, קייט מידלטון (37), נדבקה בתשוקה לתינוק נוסף משלה.



לדוכסית של קיימברידג' יש כבר שלושה ילדים, הנסיך ג'ורג' (5), הנסיכה שרלוט (4) והנסיך לואיס (1), מבעלה, הנסיך וויליאם (36). אך היא היתה שמחה לילד רביעי ומקווה שזה יקרה מתישהו בעתיד. "קייט היתה רוצה עוד תינוק", סיפרה חברתה של הדוכסית לאחרונה, "היא אוהבת ילדים ומוכנה להיכנס להיריון נוסף, למרות שההריונות שלה כללו בחילות בוקר חמורות".

מידלטון כבר עשתה כותרות עם בחילות הבוקר החמורות שחוותה בהריונות הקודמים. הדוכסית סבלה מהמחלה הגרועה ביותר בה יכולה להידבק אישה בהיריון, מחלת היפרמזיס גרביטרום. למרות שמדובר במחלה נדירה, מידלטון נדבקה בה וסבלה מבחילות ומהקאות קשות לאורך כל שלושת ההריונות שלה. המצבה הבריאותי הוביל גם לאשפוז.



למרבה המזל, בזכות הטיפול הנכון, מידלטון צלחה את ההריונות וכעת, המחלה לא עוצרת אותה מלשקול היריון נוסף. אי אפשר להאשים את הדוכסית על מצב הרוח שלה לתינוקות, שכלן כל העולם המתין בציפייה עד שמרקל ילדה את חבילת האושר שלה ושל הארי. כנראה שזה מה שעושה למידלטון חשק...

YOU MIGHT ALSO LIKE