אתם צפויים לשקול הסבה מקצועית למלכה רעה: אחרי שתקראו כמה הרוויחה כוכבת "משחקי הכס", לנה הידי
הידי גילמה את סרסי לאורך כל שמונה העונות של הסדרה והצליחה לצבור הון לא קטן, באמצעות התבוננות החוצה דרך חלונות הארמון, מזימות ושתייה מרובה של יין. זו השראה אמתית עבור כולנו...

אם אתם חושבים איך להרוויח יותר כסף בעבודה שלכם, יתכן וכדאי לכם לשקול לגלם את "המלכה הרעה". כוכבת הסדרה "משחקי הכס", לנה הידי, שמגלמת את דמותה של סרסי לאניסטר, זכתה לשבחים רבים על המשחק שלה והצליחה להפוך את זה לבנק.



מדיווחים חדשים עולה, שהיא הרוויחה כ-48,000 דולר עבור כל דקה בה הופיעה על המסך. הידי גילמה את סרסי לאורך כל שמונה העונות של הסדרה והצליחה לצבור הון לא קטן, רק מהתבוננות החוצה דרך חלונות הארמון, ממזימות ושתייה מרובה של יין. זו השראה אמתית עבור כולנו...

על פי הדיווחים והחישובים, העונה השמינית כוללת 434 דקות בסך הכל. הידי מופיעה על המסך רק 25 דקות. מכאן, מדווחים המומחים, כי משכורתה מסתכמת ב-1.2 מיליון דולר, בדומה לכוכבים האחרים בסדרה, בהם גם אמיליה קלארק, ניקולאי קוסטר-ולדו, קיט הרינגטון ופטר דינקלג'.

למרות הסכומים הנאים שסרסי הניבה להידי, הן נאלצו להיפרד זו מזו השבוע, בפרק ה-5 של העונה האחרונה, ששודר בתחילת השבוע.



"הנה היא הולכת. היה כיף", כך כתבה הידי באינסטוש לאחר שסרסי מתה בסדרה והוסיפה, "אני אוהבת אותה. אני אסירת תודה על ההזדמנות. תודה על העידוד, על התמיכה ועל האהבה שלכם לאורך הדרך. כעת כשהמשמרת שלה הסתיימה (אני יודעת שהיא לא היתה יכולה לעשות את זה, כי משמר הלילה לא היה מקבל אותה, אך עדיין)".

אנחנו רק נאמר לסרסי: תודה על שהיית מלכת יין מפוקפקת והפכת את הידי למיליונרית. נוחי על משכך בשלום.


YOU MIGHT ALSO LIKE