סקס, סמים ורוקנרול: לא עוד בשביל מיק ג'אגר
עדכון על מצבו הבריאותי של הרוקר האגדי, שעבר לאחרונה ניתוח לב ונאלץ לדחות את סיבוב ההופעות של הרולינג סטונס

סולן להקת הרולינג סטונס, מיק ג'אגר (75), החלים לחלוטין לאחר ניתוח הלב שעבר. על פי הדיווחים הוא אמור לשוב לעמוד על רגליו ומרגיש נהדר לאחר המחלה שאילצה את הלהקה לבטל את סיבוב ההופעות הקרוב שלה.



החדשות המפתיעות על מצבו הבריאותי של ג'אגר פורסמו בחודש מארס, כשהוא התנצל בפני המעריצים על הצורך לבטל הופעות. הזמר פרסם הודעה לפיה, הוא "כל כך מצטער בפני המעריצים באמריקה ובקנדה שקנו כרטיסים. אני שונא לאכזב אתכם כך. אני הרוס מהצורך לדחות את סיבוב ההופעות, אך אעבוד קשה על מנת לשוב אל הבמה ברגע שאוכל. שוב, התנצלות ענקית".

ג'אגר נאלץ להודיע על הביטול לאחר שהרופאים ייעצו לו לא להופיע. אך כעת, נראה שאגדת הרוק הנצחית שבה לאיתנה. בתו של ג'אגר, ג'ייד, פרסמה לאחרונה תמונה של אביה שנראה שמח ובריא לצד בתו, ג'ורג'יה מאי, ביום המשפחה. הרוקר האגדי נראה מחייך כשהוא מחבק את בתו.



מקור אמר, כי ג'אגר קיבל מהרופאים אישור שהכל בסדר לאחר הניתוח. "מיק שמח לחזור לבריאות תקינה ומרגיש טוב במאה אחוז לאחר הניתוח שעבר. הוא במצבו הרגיל והחיובי שלו. הרופאים מרוצים מההתקדמות שלו ושמחים לאשר שבריאותו טובה. האכילה הבריאה שלו עזרה בהתאוששות, הוא מתנהל ברוגע ובנינוחות. החשש הבריאותי הזכיר לו לשמור על עצמו", כך לדברי המקור.

הלהקה הודיעה, כי בקרוב יפורסם עדכון באשר לתאריכי ההופעות בארצות הברית ובקנדה אותן הם נאלצו לדחות.


YOU MIGHT ALSO LIKE