התראה: יש לכם משהו נוסף לצפות כעת, לו לאחר לידת התינוק המלכותי
על פי הדיווחים, מייגן מרקל והנסיך הארי עוקבים אחר סצנת הנדל"ן באחת הערים הגדולות בקליפורניה ויש סיכוי שבקרוב הם יקנו שם בית

מדיווחים שפורסמו לאחרונה עולה, כי מייגן מרקל והנסיך הארי רוצים לקנות בית בקליפורניה, על מנת לאפשר קרבה לאמה, דוריה ראגלנד. מקור סיפר, "זה יאפשר לה מעט חופש ועצמאות מהארמון ומהתקשורת".


כולם של סאסקס. אבא הארי, אמא מייגן ובייבי ארצ'י

בימים אלה, עסוקים בני הזוג בהתרגשות מהתינוק החדש שלהם, ארצ'י האריסון מאונטבאטן ווינדזור. אך ככל הנראה, בני המלוכה צריכים לחשוב גם על החיים שלאחר הלידה ופרט למעבר לאפריקה לשלוש שנים, הכל אפשרי והדיווחים אומרים שהם רוצים לבלות יותר זמן באמריקה ומתכננים לקנות בית בקליפורניה.

לדברי מקור, "מייגן רוצה בית בלוס אנג'לס, היא אוהבת את העיר, את אורח החיים והאקלים. בסופו של דבר, היא ילידת המקום וזה יאפשר לה להרגיש בבית. לבלות שם את הזמן יאפשר לה גם מעט חופש ועצמאות מהארמון ומהתקשורת ומשליטה בחייה ובאנשים שסביבה. יש לה חברים עם תינוקות בלוס אנג'לס והיא מעוניינת לשמור על קשר ולגדל את הילד שלה בסביבה פחות מגבילה, בדומה לאופן בו היא גדלה".


נעים מאוד. הדוכסים מציגים את התינוק המלכותי

אם מרקל והארי יקנו בית בקליפורניה הם, ככל הנראה יחפשו מקום קרוב לביתה של אמא של מרקל, שנמצאת כעת באנגליה. מרקל ואמה קרובות כך שבית בלוס אנג'לס יאפשר להן לבלות זמן איכות יחד.

עם זאת, זוג הדוכסים לא מבצע מהלכים לקראת רכישה כזו כעת. מקור סיפר, "הם לא מחפשים לקנות כעת, משום שרק לאחרונה הם סיימו את השיפוץ של פרוגמור קוטג', אך הם בהחלט מתעדכנים בסצנת הבתים בקליפורניה".


בינתיים הם נשארים בבית, פרוגמור קוטג' שבווינדזור

כעת, אחרי שארצ'י כבר איתנו, יש לנו משהו נוסף לצפות לו.

YOU MIGHT ALSO LIKE