קור אימים: אנג'לינה ג'ולי מתנשאת על חברתה הטובה סלין דיון
כנראה שהשחקנית זוכת האוסקר לא תקבל יותר הטבות ממותג האופנה של הדיווה האהובה לאחר שהצליחה להרגיז אותה... מאוד

בין אם זו ג'ניפר אניסטון ובין אם זו צ'לסי הנלדר, אנג'לינה ג'ולי לא מהססת להיקלע לסכסוכים בהוליווד. כעת, היא מרגיזה את החברה שלה, הדיווה האהובה סלין דיון.



הכל התחיל כשהזמרת הקנדית ביקשה מהשחקנית זוכת האוסקר לגלם את דמותה בסרט שמגולל את סיפור חייה. "במשך שנים התשוקה הגדולה של סלין היתה עיבוד מוסיקלי של חייה, הקריירה שלה ונישואיה לרנה אנג'ליל. היא רוצה שזה יקרה עבור הילדים שלה ועבור המעריצים ורצתה מאוד שאנג'י תגלם את התפקיד הראשי".

למרות זאת, בחרה הכוכבת המהוללת לדחות את התפקיד הנחשק ודיון לא מאושרת בלשון המעטה. "סלין ראתה באנג'י חברה טובה והיא הרוסה מדחייתה את התפקיד. החברות שלהן לא תשרוד את זה ואחרי שהתפקיד הראשי לא יבוצע על ידי שחקנית ברמה של אנג'י, זה עשוי להיות סוף הפרויקט כולו".



ג'ולי כנראה אמרה לחברה שלה שהיא עסוקה מכדי לקחת על עצמה פרויקט נוסף. כזכור, ידיה של ג'ולי עמוסות בסרט חדש של  מארוול, בעבודה עבור האו"ם, בהורות לשישה ילדים ובמאבק באקס שלה, בראד פיט. 

בעבר, היתה לג'ולי מערכת יחסים נהדרת עם דיון. מוקדם יותר השנה דווח, כי ג'ולי הלבישה את ילדיה בפריטים מקולקציית האופנה הטבעית של דיון, Celinununu. אחרי הפרשה הזו, כנראה שג'ולי לא תקבל הטבות מהמותג...



YOU MIGHT ALSO LIKE