איטס א-בוי! למייגן מרקל ולנסיך הארי נולד תינוק מלכותי במיוחד
"אני גאה באשתי. זו החוויה המדהימה ביותר שיכולתי לדמיין. נשגב מבינתי איך נשים עושות את זה", כך אמר האב המאושר בהודעה שמסר לתקשורת לאחר הלידה

אחרי שכמעט ונותרנו קרחים מרוב המתנה, מייגן מרקל (37) והנסיך הארי (34) קדמו בברכה בן זכר והודיע על כך בחשבון האינסטוש הרשמי שלהם.



בארמון בקינגהאם אישרו כי מרקל החלה ללדת בשעות הבוקר המוקדמות, כשהארי נמצא לצדה.  

"אנו שמחים להודיע, כי הוד מלכותם, הדוכס והדוכסית של סאסקס קיבלו לידיהם את בנם הבכור, בשעות הבוקר המוקדמות של ה-6 במאי, 2019. בן המלוכה שוקל 3.7 אונקיות", כך לשון ההודעה הרשמית שנמסרה מהצוות של הדוכסים.

עוד צוין, כי "הדוכסית והתינוק בריאים והזוג מודה לקהל הרחב על ההתרגשות והתמיכה במהלך התקופה המיוחדת הזו של חייהם. פרטים נוספים יפורסמו בימים הקרובים".  



"אני גאה באשתי. התינוק בריא. זו החוויה המדהימה ביותר שיכולתי לדמיין. נשגב מבינתי איך נשים עושות את זה", כך אמר האב הגאה בהודעה שמסר לנציגי התקשורת לאחר הלידה.

שמו של התינוק החדש טרם נחשף, אך כבר כעת אפשר לומר שהוא השביעי בתור לכס המלכות, אחרי אביו הארי, שהוא השישי בתור. הארי נמצא אחרי סבתו המלכה אליזבת', אביו הנסיך צ'רלס, אחיו הנסיך וויליאם ושלושת ילדיו מאשתו, קייט מידלטון, הנסיך ג'ורג', הנסיכה שרלוט והנסיך לואיס.

הודעה נמסרה למלכה ולצ'רלס. אמה של מרקל, דוריה ראגלנד, שמחה מאוד על לידת נכדה הראשון והיא נמצאת כרגע עם בתה והארי בביתם אשר בפרוגמור קוטג'.

המון מזל טוב!!

YOU MIGHT ALSO LIKE