בגלל דיווחים על פציעות בפה: טייסון פודס מרחיבה את הריקול של רצועות העוף
המהלך החל אמנם כבר בחודש מרץ, אך כעת הרחיבה החברה את הריקול לפי 174 מוצרים מאשר בתחילת התהליך. הסיבה: מתכות שנמצאות במוצר, והביאו לפציעתם של שלושה

חברת טייסון מרחיבה את הריקול של רצועות העוף מתוצרתה, בעקבות תלונות רבות של צרכנים על חלקי מתכת שנמצאים בארוחות שלהם. כך הודיעו גורמים פדרליים רשמיים.

אריזות רצועות העוף שמוסרות מהמדפים (צילום: Shutterstock)

הריקול החל בחודש מרץ האחרון, אז הודיעה החברה כי 69 אלף פאונד של רצועות עוף קפועות יוסרו מהמדפים. כעת כולל הריקול החדש לא פחות מ-11.8 מיליון פאונד של רצועות עוף שנשלחו לחנויות בכל רחבי הארץ.

הרחבת הריקול באה לאחר ששישה בני אדם טענו כי הם מצאו חלקי מתכת בעופות שלהם, ושלושה מהם טענו כי הם נפצעו בפיהם בשל המתכות האלה. כך דיווחה רשת CNN.

ניתן לזהות את המוצרים שיוסרו מהמדפים על ידי זיהוי הקוד P-7221 בצדה האחורי של האריזה. מדובר במוצרים שיוצרו מחודש אוקטובר ועד השמונה במרץ, ותאריך התפוגה שלהם הוא 1 באוקטובר 2019 ועד 7 במרץ 2020.

"הצרכנים מצפים שהאוכל שלהם יהיה בטוח. בשביל האינטרס שלהם ובשביל הבטיחות אנחנו נוקטים בצעד החלטי להרחיב את הריקול", אמרה ברברה מסטרס, סגנית נשיא לרגולצית מזון וחקלאות בחברת טייסון פודס. "הפסקנו את השימוש בציוד שככל הנראה קשור לחלקי המתכת, ונתקין גלאי מתכות עם קרני רנטגן שיחליף את גלאי המתכות הקיים במפעל".

YOU MIGHT ALSO LIKE