זה לא סרט: אשטון קוצ'ר צפוי להעיד במשפט של רוצח סדרתי שמואשם ברצח חברתו לשעבר
עדותו יכולה לעזור לקבוע את רצף האירועים שהתרחשו באותו לילה של ה-21 בפברואר 2001, בו אשלי אלרין נדקרה למוות באכזריות

כוכב הקולנוע, אשטון קוצ'ר (41), צפוי להעיד במשפט נגד הרוצח הסדרתי לכאורה, מיכאל גרגילו, שמואשם ברצח חברתו לשעבר של השחקן, אשלי אלרין. משפט הרצח נגד גרגילו, שכבר זכה לכינוי המרטש מהוליווד, נפתח בשבוע שעבר בבית המשפט בלוס אנג'לס. גרגילו מואשם ברצח של שתי נשים, אשלי אלרין ומרינה ברונו, ובניסיון לרצח של מישל מרפי, בלוס אנג'לס בין השנים 2001 ל-2008.



קוצ'ר, שהיה במערכת יחסים עם אלרין בעבר, צפוי להעיד במשפט, כשעדותו יכולה לסייע לקבוע את ציר הזמנים בהתפתחות האירועים בלילה של ה-21 בפברואר 2001, כשאלרין, שהיתה סטודנטית לאופנה בת 22, נדקרה למוות באכזריות. השחקן, שהיה אז בן 23, התכוון לקחת את אלרין כבת זוגו במסיבה שלאחר טקס פרסי הגארמי, שנערך באותו לילה. בהצהרה שמסר למשטרה, הוא התקשר אליה יותר מ-20 פעם, אך היא לא ענתה לטלפון. הוא החליט להגיע לדירה שלה בהוליווד והגיע לשם בסביבות השעה רבע ל-11 בלילה.

כשהיא לא פתחה את הדלת הוא הציץ מבעד לחלון וראה שלולית בצבע אדום, שנראתה לו כמו יין אדום שנשפך. מאוחר יותר התברר כי מדובר היה בדם של אלרין. אף על פי שמכוניתה היתה בחניה, קוצ'ר עזב כי הוא האמין שהיא כועסת עליו שאיחר. גופתה התגלתה ביום המחרת על ידי השותפה שלה לדירה.

הרצח של אלרין לא נפתר עד שהבלשים קשרו אותו למקרה הרצח של ברונו בת ה-32, בשנת 2005 ולניסיון הרצח של מרפי בשנת 2008.



קוצ'ר, נשוי לשחקנית מילה קוניס ויש להם שני ילדים. גרגילו כפר בהאשמות נגדו. בסיום המשפט נגדו שמתקיים בלוס אנג'לס, הוא ישלח בחזרה לאילינוי, על מנת לעמוד לדין בגין ההאשמות ברצח הקרבן הראשון שלו טרישה פצ'אצ'יו.

YOU MIGHT ALSO LIKE