טובעים בהוצאות? זה הסכום שאתם מוציאים במהלך חייכם על שטויות
סקר חדש בדק על מה מוציא האמריקני הממוצע כסף, והאם הוא מתנהל חכם. המסקנה היא שהיינו יכולים לרכוש הרבה יותר דברים אם רק היינו מתנהלים בשכל

בין ארוחה במסעדה, תשלום על שירותי סטרימינג ועוד הוצאות שונות, האמריקני הממוצע מבזבז קרוב ל-1,500 דולר על מוצרים לא הכרחיים. כך עולה ממחקר חדש. בשנה אחת מוציא האמריקני הממוצע קרוב ל-18 אלף דולר, או קרוב למיליון דולר במשך כל חייו הבוגרים.

מבזבזים מיליון דולר בכל החיים על דברים לא הכרחיים (אילוסטרציה: Shutterstock)

האמריקני הממוצע מוציא 20 דולר בחודש על קפה, 209 דולר על ארוחות במסעדות ו-190 דולר על יציאות עם חברים. רבים אחרים גם משלמים 91 דולר בחודש על כבלים, 23 דולר על שירותי סטרימינג לטלויזיה ועוד 22 דולר על שירותי סטרימינג למוזיקה. הם גם מוציאים 23 דולר בממוצע בחודש על אפליקציות אחרות. בנוסף, האמריקנים מוציאים גם 73 דולר בממוצע בחודש על חדר כושר ושיעורי התעמלות.

הסקר גילה עוד כי האמריקנים עורכים קניות אימפולסיביות חמש פעמים בחודש, ומוציאים על זה 109 דולר. עם זאת, רוב הציבור - 58 אחוזים - מרגיש שיש דברים רבים אחרים שהוא לא יכול להרשות לעצמו.

הסקר שנערך בידי OnePoll עבור Ladder לקראת יום ביטוח החיים הלאומי שהתקיים אתמול (חמישי), בחן כמה הציבור מוציא על דברים חיוניים וכמה הוא מוציא על דברים שאינם חיוניים. התוצאה עשויה להפתיע רבים מאיתנו, אבל ככל הנראה גם אתם יכולים לרכוש הרבה יותר דברים חיוניים אם רק הייתם משנים את הרגלי הצריכה שלכם.

הסקר גם בדק כיצד הציבור מרגיש בנוגע להוצאות שלו. 70 אחוזים מהמשיבים ציינו כי הם היו יכולים לעשות החלטות חכמות יותר עם הכסף שלהם על בסיס חודשי, ו-24 אחוזים ציינו שאין להם בכלל תכנון תקציב.

YOU MIGHT ALSO LIKE