מאני איז קאמינג: אלה הסכומים שמרוויחים כוכבי משחקי הכס
אם עדיין לא צפיתם בפרק השלישי של העונה השמינית, כדאי שתתגברו על יצר המציצנות ואל תמשיכו לקרוא, אלא אם אין לכם בעיה עם הספוילר הבא

העונה האחרונה של משחקי הכס כבר מטריפה את כולנו ורף ההתרגשות עולה עם כל פרק. כעת, לאחר מותו של מלך הלילה בפרק השלישי של העונה השמינית, לא ברור מה עוד יכול להפתיע אותנו בהמשך. אך זו הסיבה להתמכרות: ברור שמשהו יפתיע בהמשך.



בינתיים רוב הדמויות הראשיות של הסדרה הצליחו לשרוד את קרב הלילה הארוך ואלה הסכומים שהשחקנים המגלמים אותן קיבלו, כל עוד נשארו בחיים.

בעונה הראשונה השחקנים הרוויחו 150,000 דולר לפרק. שנה לאחר מכן, חלק מהשחקנים הראשיים יותר ניהלו משא ומתן והתשלום עלה ל-300,000 דולר לפרק. בין השחקנים שנהנו מהעלאה היו גם פיטר דינקלג', קיט הרינגטון, לנה היידי, אמיליה קלארק וניקולאי קוסטר-וולדאו. הם לא ניהלו משא ומתן כקבוצה אבל ההסכם החדש המשיך איתם עד לעונה השביעית, אז שכרם עלה ל-500,000 דולר לפרק.

לאחרונה פורסם, השחקנים האמורים חתמו על חוזים חדשים, לפיהם הם מרוויחים 1.2 מיליון דולר לכל פרק בעונה השמינית. אם כן, כל אחד מהם יכול להרוויח 7.2 מיליון דולר אם הדמויות שלהם ישרדו את כל הפרקים של העונה הראשונה. מהדיווחים עולה, כי המשכורות האלה רלוונטיות רק לשחקנים המגלמים דמויות מרכזיות. גם סופי טרנר, שמגלמת את סאנסה סטארק, מרוויחה סכום דומה.



בעבר אמרה טרנר שהרינגטון מרוויח יותר ממנה על התכנית, אך הוסיפה שזה לא מפריע לה. היא אמרה שלדמות שמגלם הרינגטון יש קו עלילה גדול יותר מאשר לדמות שהיא מגלמת ולכן זה הגיוני שהוא ירוויח יותר.

בסך הכל, אפשר לומר שחלק מהשחקנים שמגלמים דמויות מרכזיות בסדרה הם מיליארדרים. שוויו של הרינגטון מוערך בכ-12 מיליון דולר. הרינגטון ואשתו, רוז לסלי רכזו בית בשווי 2.29 מיליון דולר, באזור כפרי באנגליה.

שוויה של אמיליה קלארק מוערך בכ-13 מיליון דולר ובבעלותה בית בשווי 4.64 בווניס ביץ, שבקליפורניה. שוויה של לנה היידי מוערך בכ-9 מיליון דולר; שוויו של פיטר דינקלג' מוערך בכ-15 מיליון דולר ושוויו של ניקולאי קוסטר-וולדאו מוערך בכ-16 מיליון דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE