בגלל המכירות החלשות: טסלה חותכת את מחירי הגגות הסולאריים
החברה גם משנה את שיטת השיווק ומעבירה את המכירה לאתר האינטרנט בלבד. הצעד נעשה לאחר ירידה של 36 אחוזים במספר ההתקנות שביצעה החברה ברבעון הראשון של השנה

חברת טסלה הודיעה היום (שלישי) כי היא מתחילה למכור פאנלים סולאריים וציוד נלווה במחיר נמוך ב-38 אחוזים מעבר לממוצע הארצי. החברה מתכננת לחתוך את המחירים על ידי מכירה מקוונת ויצירת סטנדרט אחיד למוצרים.

מורידה מחירים. טסלה (צילום: Shutterstock)

לאחר שדיווחה על ירידה של 36 אחוז בהתקנות מערכות סולאריות ברבעון הראשון של השנה, החברה הודיעה בשבוע שעבר כי היא מציגה מחירים חדשים ואסטרטגיית מכירה חדשה - אך לא פירטה.

בשנת 2016, יצרנית המכוניות החשמליות רכשה את חברת SolarCity תמורת 2.6 מיליארד דולר. החברה ניסתה לשווק מערכות סולאריות בחנויות הפיזיות שלה וברשת, בניסיון להתיישר עם המותג היוקרתי של המכוניות שלה.

הצעד היה מנוגד לחזון הפופוליסטי של SolarCity של הפיכת הגגות הסולאריים לנגישים לכלל הציבור, והמכירות תחת ידה של טסלה דשדשו. מאוחר יותר בשנה שעברה, טסלה חתכה את מחירי המערכות הסולאריות הביתיות שלה.

באותם ימים, האריחים הסולאריים שהחברה הציגה לקראת סוף 2016 עדיין לא היו זמינים לשוק בכמויות גדולות. מנכ"ל טסלה אילון מאסק אמר כי גג סולארי, שמייצר חשמל בלי צורך ברעפים, הוא אבן הפינה של אסטרטגיית המכירה שלו לאורח חיים נטול דלק מאובנים.

YOU MIGHT ALSO LIKE