"אמא גריאטרית": כך מכונה מייגן מרקל ההריונית בשל גילה
כנראה שהדוכסית נמצאת תחת השגחה צמודה משום שהיא יולדת אחרי גיל 35, כך טוענת מיילדת מומחית

מייגן מרקל (37) מחכה בכיליון עיניים ללידה של התינוק של סאסקס, כשהיא נמצאת תחת השגחה צמודה בשל גילה. המיילדת המומחית, ליז הלידיי, טוענת שהדוכסית נחשבת ל"אמא גריאטרית", כך מכנים נשים שיולדות אחרי גיל 35. הלידיי אמרה בראיון כמומחית ללידה, כי הפיקוח על הלידה המלכותית צפוי להיות הדוק במיוחד על מנת למנוע סיבוכים.



נשים בשנות ה-30 המאוחרות לחייהן נוטות לשאת היריון מלא ללא בעיות במהלכו. אך נשים בגיל 40 ומעלה עשויות ללדת מוקדם מהמצופה. בסופו של דבר, מדובר בבחירה של האם באשר לקבלת זריקת זירוז. עוד אמרה הלידיי, כי "בגיל 37, הדוכסית של סאסקס נראית בריאה, עם אפשרות טובה לטיפול לפני לידה. למרות שהיא עשויה להיות בסיכון מוגבר במעט עקב גילה, זירוז הלידה נושא סיכונים ולכן יש לדון בכך באופן מעמיק".

הלידיי משערת, כי "סביר להניח שהציעו לדוכסית טיפול והשגחה צמודה בשבועות האחרונים של ההיריון, אולי גם ביצוע של סריקות על מנת לוודא שמצבה ומצב התינוק תקינים".



ישנן ראיות מעטות שמצביעות על כך שהיריון נמשך 40 שבועות. עם זאת, סביר להניח שמדובר בתקופה של בין 37 ל-40 שבועות, כפי שאמרה הלידיי, "הראיות מצביעות על כך שהזמן הסביר ביותר ללידה ראשונה הוא סביב 41 שבועות ויומיים".

רגע, מישהו מכם עקב כמה זמן מרקל כבר בהיריון?

YOU MIGHT ALSO LIKE