בתוך 5 ימים בלבד: "הנוקמים: סוף המשחק" הכניס מעל ל-1.2 מיליארד דולר
חמישה ימים בלבד הספיקו לסרט ה-22 של מארוול לגרוף כמחצית מהסכום שאותו גרף אווטאר לפני כעשור. בתי קולנוע רבים דיווחו שאזל מלאי הכרטיסים לסופ"ש הבא, דבר שגורם לתחזית הרווח הסופית לתפוח: "'סוף המשחק' יכול להכניס בין 2.7 ל-3.5 מיליארד דולר

הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" טרם השלים שבוע באקרנים, אך כבר עתה ברור שהוא בדרך הבטוחה להגיע לרף שאף סרט לא הגיע לפניו - הכנסה של 3 מיליארד דולר.

כיתוב (צילום: Getty Images)

הסרט ה-22 בסדרת סרטי מארוול, שהופק ע"י דיסני, ניפץ את שיאי ההכנסות במהלך סוף השבוע הראשון עם מעל מיליארד דולר. למרות העובדה שהתחזית הייתה גבוהה מלכתחילה, הסרט גרף 356 מיליון דולר בארה"ב ו-1.22 מיליארד דולר סך הכל מכל השווקים הבינלאומיים בתוך חמישה ימים בלבד.

מדובר בהישג בפני עצמו, אך העובדה שרוב הכרטיסים להקרנת הסרט בסוף השבוע הבא כבר אזלו, ביחד עם כמות הצופים שהעידו שבכוונתם לראות את הסרט בשנית, גורמת לרבים לחשוב שהסרט ישבור את שיאי ההכנסות בכל הזמנים. הסרט שמחזיק בתואר הזה כרגע הוא אווטאר, סרטו של ג'יימס קמרון שראה אור לראשונה לפני עשור וגרף 2.78 מיליארד דולר. כאמור, "סוף המשחק" הגיע למחצית הסכום בתוך חמישה ימים.

"כאשר מתחשבים בעובדה ש-67% מהכנסות 'מלחמת האינסוף' הגיעה משווקים בינלאומיים ולא מארה"ב, אנו סבורים ש'סוף המשחק' יכול לייצר הכנסה שתנוע בין 2.7 מיליארד דולר ל-3.5 מיליארד דולר", אמרה ג'סיקה רייף ארליך, אנליסטית בבנק אוף אמריקה.

בדרך כלל, סרטים חווים ירידה ניכרת במכירת הכרטיסים אחרי כשבוע, אך הבאז שנוצר סביב הסרט כנראה ירכך את הירידה. ובכל זאת, גם אם תהיה ירידה של 50% ברווח, עדיין מדובר ביותר מ-600 מיליון דולר. שיא נוסף ש'סוף המשחק' יכול לשבור הוא ההגעה המהירה ביותר להכנסה של 2 מיליארד דולר - שיא שגם הוא נקבע ע"י אווטאר עם 47 ימים.

YOU MIGHT ALSO LIKE