יותר ויותר ילדים משתמשים בכרטיס אשראי, בעיקר כדי לקנות אפליקציות
לא ברור עדיין אם זה כדאי או לא, אבל אין ספק שכדאי להעניק לילדים חינוך פיננסי טוב מאוד לפני שנותנים להם כרטיס אשראי. רבים משתמשים בו בלי רשות

שישה מיליון הורים בארצות הברית אומרים כי לילדים שלהם, הקטנים מגיל 18, יש כבר כרטיס אשראי. כך עולה מדוח חדש שפורסם לאחרונה. על פי הסקר, 21 אחוזים מיותר מ-1,500 ההורים שהשתתפו בו אמרו כי הילדים שלהם השתמשו בכרטיס בלי רשות, ו-13 אחוזים מההורים אמרו שזה קרה כמה פעמים.

משתמשים בכרטיס כדי לרכוש אפליקציות (צילום: Shutterstock)

"אני חושב שיותר נוח לנו עם טכנולוגיה ועם כרטיסי אשראי באופן כללי", אמר טום רוסמן, מנכ"ל CreditCard.com שערכה את הסקר. "אני אוהב את הרעיון של מתן כרטיס אשראי לילדים כאמצעי להשגת מסגרת אשראי, אבל זה הגיוני רק אם אתם מלמדים את הילדים שלכם אחריות פיננסית".

השימוש של בני הנוער בכרטיסי האשראי משתנה על פי אזור ומעמד. 13 אחוזים מההורים שחיים בצפון-מזרח המדינה דיווחו כי לפחות אחד מילדיהם הקטינים מחזיק בכרטיס אשראי. זאת, לעומת שמונה אחוזים בלבד בשאר המדינה. 13 אחוזים מההורים שמרוויחים יותר מ-80 אלף דולר בשנה דיווחו כי יש להם ילד עם כרטיס אשראי, לעומת חמישה אחוזים בלבד מההורים שמרוויחים חצי מהסכום.

כיום עדיין נפוץ הרבה יותר שילדים בגילים האלה מחזיקים סמרטפון, והנתון הזה עומד על 54 אחוזים מהילדים. עם זאת, נראה כי השימוש בכרטיסי אשראי על ידי ילדים נמצא בעליה. לדברי רוסמן, לפחות חלק מהשימוש בכרטיסי אשראי על ידי ילדים ובני נוער נעשה במטרה לרכוש אפליקציות ולהשתתף בפעילויות מקוונות.

YOU MIGHT ALSO LIKE