בנות שימו לב: בראד פיט עצוב והוא לא חושב שיתחתן שוב בעתיד
כבר שבועיים שכוכב הקולנוע ואשתו לשעבר, אנג'לינה ג'ולי, גרושים באופן רשמי. למרות שהייתם מצפים שפיט ימשיך בשמחה אל מערכת היחסים הבאה, ג'ולי עשתה משהו שגרם לו לשקול מחדש את רצונו להתחתן שוב

כעת, כשאנג'לינה ג'ולי (43) מחקה באופן רשמי את שם משפחתו של בראד פיט (55), הוא מתחיל לחוש רגשות מעורבים באשר לרצונו להפוך אישה נוספת לאשתו. ג'ולי הוסיפה את שם משפחתו של פיט כשהם נישאו בשנת 2014, אך כעת, כאמור, השמיטה אותו, שכן הליכי הגירושים הממושכים שלהם הסתיימו.



כוכב הקולנוע הרגיש ששם המשפחה הוא משהו שמחבר ביניהם. "בראד חש הקלה ומרגיש שמדובר בצעד נוסף בתהליך הריפוי שלו, של אנג'י ושל כל המשפחה", כך סיפר מקור.

"הגירושים הארוכים גרמו לבראד לשקול מחדש את רצונו להתחתן שוב. כעת הוא מפקפק בכך. הוא יחשוב פעמיים לפני שישתף את שם משפחתו עם אישה אחרת. הוא נשבר כשהנישואים שלו הסתיימו וזה עצוב לדעת שהיא הסירה את שמו, אך הוא מרגיש שזה הדבר הנכון לעשות", כך הוסיף המקור.



ג'ולי היא לא האישה הראשונה שמחקה את שם משפחתו של פיט. האישה הראשונה שעשתה את זה היתה השחקנית, ג'ניפר אניסטון (50), בשנת 2005. זאת, לאחר שהוסיפה את שם המשפחה שלו כשהם התחתנו בשנת 2000.  

YOU MIGHT ALSO LIKE