חוזרת למקורות: מקדונלדס נוטשת את תפריט הפרימיום
נתוני המכירות העגומים של המוצרים שהוכנסו לפני פחות משנתיים הכריעו את הכף, והרשת מקווה שהוצאתם תייעל את תהליך השירות, בייחוד בדרייב ת'רו. מסיבה זו הוחלט גם לשנות את תפריט הלילה ולצמצם בכמות המוצרים שבו

רשת המסעדות מקדונלדס הודיעה על כוונתה להסיר מהתפריט את מוצרי הפרימיום ("Signature Crafted Burgers") ובמקומם היא תתמקד באחד ממוצרי הדגל שלה - המבורגר הקוורטר פאונדר ("quarter-pounder").

סניף מקדונלדס בטיימס סקוור שבניו יורק (צילום: Shutterstock)

ההודעה מגיעה פחות משנתיים לאחר שתפריט הפרימיום הושק מתוך המחשבה שלקוחות הרשת מוכנים לשלם יותר על מוצר גדול יותר שעשוי מבשר איכותי, אולם נתוני המכירות הצביעו על מגמה הפוכה. כעת, הרשת הפופולארית תתמקד בהמבורגר הקוורטר פאונדר ותשיק בקרוב המבורגר חדש, "קוורטר פאונדר דלקס".

"לקוחותינו אוהבים את הבשר הטרי שאנו מציעים. הקוורטר פאונדר דלקס החדש משלב את הטעם הקלאסי שהם מכירים עם הבשר הנהדר שהם אוהבים" כתבה החברה בהודעה שפורסמה אתמול.

ביטול מוצרי הפרימיום לא הפתיע רבים, שכן רק לפני חודש טען מנכ"ל הרשת, קווין אוזאן, שמוצרים אלה גרמו להאטה בתהליך הכנת המזון, דבר שהורגש בייחוד בדרייב ת'רו. בנוסף להודעת הביטול, החברה רמזה על כוונתה לשנות את תפריט הלילה ולפשט אותו למספר מוצרים מובילים, דבר שאמור לזרז את תהליך השירות.

YOU MIGHT ALSO LIKE