אופס: תמונות החתונה של מיילי סיירוס וליאם המסוורת' נשלחו בטעות לאדם זר
השחקן כריס המסוורת', חשש ש-216 התמונות שצילם בחתונה הסודית של אחיו יועלו לרשתות החברתיות, לאחר שנשלחו בטעות לאדם זר

השחקן, כריס המסוורת' (35), חשף לאחרונה שתמונות שהוא צילם בחתונתם הסודית של אחיו, ליאם המסוורת', ומיילי סיירוס, יודלפו לציבור. זאת, לאחר שהן נשלחו בטעות לתיירת אקראית, בשם אלווירה נורדסטרום (21).


אחי, זה לא היה בכוונה. ליאם (מימין) וכריס המסוורת'

המסוורת', שהיה אחד מקומץ האורחים בטקס החתונה הפרטי, שנערך ב-23 בדצמבר, בביתם של בני הזוג, בנאשוויל, טנסי. הוא תיעד את האירוע המיוחד בצילומים יוצאי דופן. אחות של סיירוס, ברנדי, סיפרה בעבר, כי נאמר לאורחים לא לצלם תמונות, על מנת לשמור על פרטיות ככל שניתן. כריס העדיף להשתמש במצלמת הפילם הישנה שלו, על מנת לצלם תמונות באיכות טובה יותר מאשר במצלמה דיגיטלית. הוא תמיד מפתח את סרטי הצילום באותה חנות צילום שנמצאת באוסטרליה.


האם הם ידעו שהתמונות בסכנה? סיירוס והמסוורת'

כשהוא הגיע לקבל את 216 התמונות שלו מהחנות, הוא גילה שהן נשלחו בטעות אל תיבת הדואר של לקוח אחר. הן הגיעו לנורדסטרום, שעברה לאחרונה משבדיה לאוסטרליה. הוא הזדעזע מהבשורה ונעזר ברשימת אנשי קשר מסוימים על מנת לאתר אותה. הוא סיפר, כי לאחר שהיא נמצאה הוא חש "הקלה גדולה", כשהבין שהתמונות היו במקום "בטוח" ושנורדסטרום לא התכוונה למכור או לפרסם את התמונות האישיות. "היא לא יכלה להיות חביבה יותר. התמונות בטוחות. זו היתה הקלה גדולה, משום שזה יכול היה להיות ההפך".

YOU MIGHT ALSO LIKE