רשות המסים מבקשת להזכיר: היום הוא המועד האחרון להגשת דו"חות ההכנסה
אלא כן אתם גרים בשתי המדינות היחידות שבהן חובת ההגשה היא רק ביום רביעי, עליכם להגיש את דו"חות המס עד סוף היום. במידה שלא עשיתם זאת, ישנן מספר דרכים בהן ניתן למזער נזקים, לרבות בקשה לקבלת הארכה

מעטים ימליצו על המתנה על הרגע האחרון בדרך טובה לחיות את החיים, בייחוד בכל הקשור להגשת דו"חות ההכנסה לרשויות המס. היום, ה-15 באפריל, הינה "יום המסים" של ארצות הברית. כלומר, היום הוא המועד האחרון בו ניתן להגיש את המסמכים לרשות המסים האמריקאית, ה-IRS.

טופס 1040 של רשות המסים (צילום: Shutterstock)

ביום שישי חשפה הרשות כי קרוב ל-50 מיליון דו"חות טרם הוגשו, ולמרות שהיום הוא היום האחרון להשלים את העניין, ישנן חלופות למי שלא הספיק.

ראשית כל, אם במקרה אתם גרים במדינות מיין או מסצ'וסטס, חשוב שתדעו שהמועד האחרון להגשה הוא יום רביעי הקרוב, ה-17 באפריל, וזאת בזכות "חג הפטריוט" שחל היום. תושבי יתר המדינות צריכים להשלים את ההגשה עד ה-15 באפריל. בשנים בהן תאריך זה נופל על שבת או יום ראשון, "יום המסים" חל ביום שני הראשון אחרי המועד. אך השנה ה-15 נופל על יום שני, כך שמלבד תושבי שתי המדינות הללו, על כל התושבים להגיש את הדו"חות היום.

חשוב לדעת שניתן לבקש הארכה מה-IRS - דבר שימנע מכם לשלם קנסות על איחור מועד ההגשה. עם זאת, על המגישים להכיר שההארכה היא להגשה בלבד, ולא למועד התשלום של קנסות כלשהם. "מידע על אפשרויות ההגשה החינמיות, דוגמת IRS FreeFile, ואיך לקבל הארכה של חצי שנה, זמין באתר של רשות המסים", נמסר מה-IRS. (ראו רשימת קישורים בתחתית הכתבה)

לרגל "יום המסים", ה-IRS פרסמה את רשימת 7 הטעויות הנפוצות ביותר בקרב המגישים:

  1. טעות במספר ה-Social Security
  2. שגיאת כתיב בשם המגיש
  3. טעות בסטטוס ההגשה (Filing Status)
  4. טעויות חישוב
  5. שגיאה במספר חשבון הבנק
  6. אי חתימה על הטפסים
  7. הגשת הדו"ח עם מספר (ITIN (Individual Taxpayer Identification Number שגוי

קישורים שימושיים:

אתר ה-IRS

הגשת בקשה להארכה באתר ה-IRS

YOU MIGHT ALSO LIKE