האחים וורנר "אר פריקינג אאוט": כיצד תשפיע התביעה, שהגיש ג'וני דפ נגד גרושתו, על הארי פוטר?
גורמים פנימיים באולפני החברה לא בטוחים כיצד להמשיך, בעיקר מאז שג'יי.קיי רולינג בחרה לתמוך בליהוקו של דפ לסרט הקודם בסדרת הארי פוטר

בחברת האחים וורנר (Warner Bros.) חוששים שהתביעה שהגיש השחקן, ג'וני דפ, נגד גרושתו, אמבר הארד, תזיק לסרט "הארי פוטר" בו הוא מככב. דפ החליט שהוא תובע אותה על סך 50 מיליון דולר, משום שהיא פוגעת בשמו הטוב, כשהיא טוענת שהוא היכה אותה. לאחרונה פורסם, כי המסמכים החדשים שהועברו לבית המשפט על ידי הארד, מתארים בפרטי פרטים כיצד הוא היכה, חנק ועינה אותה, במהלך מערכת היחסים שלהם.



דפ, שמכחיש את הטענותיה של הארד, נבחר לככב בסרט Fantastic Beasts 3, הלא הוא אחד מהפרקים בסדרת סרטי הארי פוטר, של ג'יי. קיי רולינג. התסריט נכתב, אך הצילומים, שהיו אמורים להתחיל בקיץ הקרוב, נדחו לסתיו של השנה הבאה.

מקור מסר, כי בהנהלת וורנר תוהים כיצד עליהם להתמודד עם התגובות על פרשיית דפ, במסגרת זיכיונם על הארי פוטר. נשים המועסקות באולפנים מוטרדות מהעבודה עם דפ ומהמסר שהיא תשלח לציבור. לדברי המקור, מדובר על "מכה נוספת למורל של העובדות באולפנים. אם האחים וורנר ימשיכו להיצמד לדפ, זה יאמר משהו על הערכים של החברה".



בוורנר לא הגיבו על הדברים. אך גורמים פנימיים בחברה סיפרו, כי רבים לא בטוחים כיצד להמשיך, בעיקר מאז שרולינג בחרה לתמוך בליהוקו של דפ לסרט הקודם בסדרת הארי פוטר, לאחר שנישואיו להארד התפרקו.

YOU MIGHT ALSO LIKE