שירות הסטרימינג החדש של דיסני יושק בנובמבר
החברה תציע מגוון רחב של סדרות וסרטים, לרבות תוכן מקורי עם גיבורי העל של מארוול ודמויות מוכרות ממלחמת הכוכבים. המחיר, כפי שציפו רבים, עומד על כמחצית מהמחיר החודשי של מינוי בנטפליקס. מנכ"ל דיסני: "משיקים את השירות ממקום אופטימי"

אמש חשפה חברת דיסני ששירות הסטרימינג החדש שלה, +Disney, יושק ב-12 בנובמבר ויציע סדרות וסרטים מבית היוצר של מארוול ומלחמת הכוכבים.

כך יראה שירות הסטרימינג החדש (צילום: דיסני)

בחודשים האחרונים דווח כי מחיר השירות צפוי להיות קטן באופן משמעותי מזה של נטפליקס, שרק לאחרונה העלתה את מחיריה. אמש נודע כי השירות יימכר ב-6.99 דולר לחודש, או 69.99 דולר לשנה. "אנחנו משיקים את השירות ממקום של אופטימיות", אמר מנכ"ל החברה, בוב אייגר.

דיסני עתידה להשקיע כמיליארד דולר במהלך בהפקת תוכן מקורי במהלך שנת 2020 כאשר הסכום יוכפל לשני מיליארד דולר מדי שנה עד שנת 2024. בנוסף, החברה צופה שעד שנת 2024 יהיו לה בין 60 מיליון ל-90 מיליון לקוחות כאשר כשליש מהם יהיו מארה"ב ושני-שליש מהשווקים הבינלאומיים. עם זאת, בשלב זה לא ברור מתי השירות יושק מחוץ לגבולות ארה"ב, ויתכן שיידרשו כשנתיים לכך.

החברה תתמקד בהפקת סדרות חדשות, אך כאלה בעלות דמויות מוכרות דוגמת גיבורי מארוול, מלחמת הכוכבים והדמויות המוכרות של פיקסאר. בנוסף, כל ספריית הסרטים של דיסני תוכנס לשירות החדש, במסגרתו ניתן יהיה להוריד את הסדרה או סרט למחשב ולצפות בו גם ללא חיבור לאינטרנט.

YOU MIGHT ALSO LIKE