"אני לא משקרת עכשיו": ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז אפילו לא התחילו
בני הזוג התארסו לפני חודש ומיד החל גל שמועות על בגידה. כעת הם מוצפים בשאלות על תכנון החתונה. מה באמת קורה עם זה?

ג'ניפר לופז (49) ואלכס רודריגז (43) עדיין לא התחילו בתכנון חגיגת החתונה שלהם. כך סיפרה הכוכבת בריאיון לתכנית בוקר. כל זאת, בצל השמועות על בגידתו של רודריגז עם שחקנית הפורנו, זואי גרגורי.



מיד לאחר היוודע האירוסים, חשפה גרגורי שרודריגז שלח לה הודעות בעלות אופי מיני. מאז ג'יילו ואיירוד מפגינים את אהבתם בכל הזדמנות ומשדרים עסקים כרגיל. כעת, לופז מתאמצת להסביר מדוע הם עדיין לא החלו בארגון החתונה.

"פשוט התארסנו ומיד התחלנו לעבוד ואנו צפויים להמשיך לעבוד גם בשארית השנה, אז אני לא יודעת מה צפוי לקרות. עדיין לא החלטנו אם נצליח לשלב את החתונה בלוח הזמנים או שנמתין עם זה", כך הסבירה לופז.

הזמרת-שחקנית מצטלמת בימים אלה לסרט החדש, Hustlers, ואמרה שהיא לא יודעת מתי חתונה תתאים ללוח הזמנים העמוס שלה והוסיפה, "אני לא משקרת עכשיו". בסיום הצילומים לסרט, לופז צפויה להתחיל בסיבוב הופעות הקיץ שלה, “It’s My Party”, לכבוד יום הולדתה ה-50. ילדיה, התאומים מקס ואמי, יתלוו אליה.



ככל הנראה, גם רודריגז יצטרף ללופז בסיבוב ההופעות לעתים קרובות ככל שיוכל. 

"הילדים בטח יהיו איתי כל הזמן. לאלכס יש משחקי בייסבול בימי ראשון בערב, אז הוא יצטרף כשיוכל". נזכיר, כי הוא הציע לה נישואים עם טבעת בשווי של 1.8 מיליון דולר, במהלך חופשה רומנטית באיי בהאמה. זו צפויה להיות החתונה הרביעית של לופז והשניה של רודריגז.

YOU MIGHT ALSO LIKE