שבועיים לפני יציאתו: סרט "האוונג'רס" החדש ממשיך לשבור שיאים
לא פורסמו מספרים מדויקים, אולם דווח כי הסרט ה-22 של מארוול מכר פי 2 יותר כרטיסים ממה שמכרו ביחד ארבעה שוברי קופות, לרבות מלחמת הכוכבים והסרט הקודם של הנוקמים. כעת ההערכה מדברת על כך שהסרט ינפץ לרסיסים את שיאי הרווח כשיצא בסוף החודש

הסרט "הנוקמים: סוף המשחק", הפרק החדש בסדרת סרטי הקומיקס של מארוול, עתיד להגיע למסך הגדול בעוד כשבועיים, ב-26 באפריל, וכבר עתה ברור שהסרט ישבור שיאים חדשים.

"הנוקמים: סוף המשחק". שובר שיאים עוד לפני שעולה לאקרנים (צילום: אולפני מארוול)

בשבוע שעבר החלה המכירה המוקדמת של כרטיסים לסרט, דבר שגרם לקריסת אתרים והמתנה של שעות ארוכות. כעת, כשבוע לאחור הכאוס המקוון, מתבררת התמונה הכלכלית של הטירוך סביב הסרט: אתר מכירת הכרטיסים Atom מסר שעד כה נמכרו פי 2 יותר כרטיסים ל"סוף המשחק" מאשר ל"אקוומן", "מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון", "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ו-"קפטן מארוול" יחדיו.

אתר הכרטיסים Fandango סירב לפרט בנוגע לכמות הכרטיסים שנמכרו, אך יו"ר האתר אמר כי "סייענו למיליוני חובבי הסרטים לרכוש כרטיס לראות את 'סוף המשחק', דבר שמוכיח שאין מקום טוב יותר לראות סרטים גדולים מאשר בית הקולנוע".

כמובן שמדובר בבשורות נהדרות בעבור דיסני, חברת האם של אולפני מארוול, שכן כל הסרטים שנעקפו ע"י "סוף המשחק" הכניסו סכומי כסף גבוהים, גם בסוף השבוע הראשון לאחר היציאה וגם במהלך השבועות לאחר מכן.

"הנוקמים: מלחמת האינסוף", הסרט שקדם ל-"סוף משחק", הרוויח 678 מיליון דולר בארה"ב ו-1.37 מיליארד דולר בשאר השווקים בעולם, כך שעם הכנסה כוללת של 2.048 מיליארד דולר, הסרט ניצב במקום הרביעי ברשימת הסרטים הרווחים ביותר (אחרי "אווטאר", "טיטניק" ו-"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"). אם להאמין לאתרים שמוכרים את הכרטיסים והנתונים שהם פרסמו, "סוף המשחק" צפוי לנפץ את יתר השיאים שנקבעו ע"י הסרטים הללו.

YOU MIGHT ALSO LIKE