אחרי 5 שנים של הפרטה: רשת צ'אקי צ'יז בדרך חזרה לבורסה בניו יורק
הרשת המוכרת למשפחות רבות לקחה צעד אחורה מהמשקיעים הלחוצים כדי לבצע בדק בית. כעת, לאחר שרשמה עלייה גדולה במכירות בשני הרבעונים האחרונים, ראשי החברה מצפים בקוצר רוח להצבתה בבורסה ומבטיחים: "נמשיך לבחון את האפשרויות שעומדות בפנינו"

רשת משחקי הילדים, צ'אקי צ'יז ("Chuck E. Cheese"), נמצאת בדרך חזרה לוול סטריט לאחר שראשיה קיבלו את כל האישורים הנדרשים על מנת להפוך אותה לציבורית, וזאת 5 שנים לאחר שהושלם תהליך ההפרטה.

רשת צ'אקי צ'יז (צילום: Shutterstock)

החברה עתידה להיסחר תחת השם "CEC" בבורסה בניו יורק כבר השנה, וזאת לאחר שחברת האם - CEC Entertainment - השקיעה בחמש השנים האחרונות בתפריט, בבידור שמוצע וטכנולוגיה שנמצאת בכל סניף. כזכור, החברה כבר נסחרה בבורסה, אך ביצועים כספיים כושלים שכנעו את ראשיה כי אין מנוס מלבד להפוך לחברה פרטית שלא מושפעת מהציפייה המתמדת של המשקיעים לראות את הרווח גדל.

מטבעות החברה שאיתם ניתן היה לשחק במשחקים הוצאו מכלל שימוש, ובמקומם המבלים מקבלים מכשיר הפועל על תיוג אלקטרוני של גלי רדיו (RFID). בנוסף, החברה יישרה קו עם רוב המסעדות ומציעה "כרטיס חבר מועדון". מעבר לכך, הצעד המשמעותי ביותר היה ההחלטה לשתף פעולה עם שירותי משלוחי האוכל כמו אובר איטס וכדומה, דבר המעניק לחברה עוד מקור של הכנסה.

"נמשיך לבחון את האפשרויות שעומדות בפנינו", אומר מנכ"ל הרשת לקראת הפיכתה לציבורית בשנית (צילום: Shutterstock)

עד כה, השינויים הללו התקבלו בצורה טובה מאוד: במהלך הרבעון האחרון של 2018, החברה רשמה עלייה של 3.3% בנתוני המכירות בסניפים הפתוחים מעל לשנה. במהלך הרבעון הראשון של 2019, שהסתיים בשבוע שעבר, נתון זה עמד על 7.7%.

"התוכנית היא להמשיך לבחון באופן אגרסיבי ביותר את האפשרויות שעומדות בפנינו לקראת הפרק הבא של החברה", אמר טום לוורטון, מנכ"ל הרשת, תוך כדי שרמז על רצונו להרחיב את נוכחות החברה בשווקים הבינלאומיים. "זוהי הזדמנות מצוינת עבורנו לחזור לבורסה הציבורית", סיכם המנכ"ל.

YOU MIGHT ALSO LIKE