בואו לרגע אל חדר השינה החדש של ג'סטין ביבר והיילי בולדווין: יש שם משהו חמוד במיוחד
הם עדיין לא חגגו את טקס החתונה שלהם. אך ככל הנראה מדובר בפרט שולי, משום שהם כבר עשו צעד משמעותי כזוג נשוי ועברו לבית הראשון שלהם יחד

היילי בולדווין חשפה חלק מעיצוב הבית החדש שלה ושל בעלה, ג'סטין ביבר, בבוורלי הילס, שבלוס אנג'לס. מקור חושף, שהמעבר לבית הראשון שלהם יחד היה "עניין גדול" עבורם. בני הזוג אמנם התחתנו לא מזמן, אך הם כבר עושים כמה צעדים גדולים יחד. הם כבר מדברים על ילדים, משום שביבר רוצה להיות אבא צעיר, והם "נותנים לאלוהים להחליט", באשר לזמן הנכון.



אך הם עשו צעד משמעותי נוסף, כשהם עברו לגור בביתם הראשון יחד. הם עדיין לא חגגו את טקס החתונה הרשמי שלהם, אך ככל הנראה, מדובר בפרט שולי. מקור סיפר, כי "זה הבית הראשון שלהם יחד כזוג נשוי וזה עניין גדול. הם עבדו עם מעצב על מנת לרהט את הבית. זה פרויקט מהנה עבורם".




לפני שעברו לבית החדש, לא היו לבולדווין ולביבר בית משותף קבוע. המקור הוסיף, כי "שניהם נרגשים מאוד על המעבר לבית החדש. מיד לאחר החתונה הם שכרו בית ונשארו בבית מלון. זה לא היה המצב הטוב ביותר. הם לא יכלו לחכות עד שימצאו את הבית המושלם". אכן, הנה תמונה של חדר השינה שלהם:



זה נראה כאילו הם הופכים את הבית להשתקפות של מערכת היחסים שלהם, כשבתמונה הזו ששיתפה בולדווין אפשר לראות חלק מהעיצוב בחדר השינה שלהם, עם נורות בצורת הכיתוב Love for Eternity (אהבה לנצח). כבר אמרנו, חמווווווד. 


YOU MIGHT ALSO LIKE