הלם: קיילי ג'נר מוכנה לעזוב את תכנית הריאליטי המשפחתית
למרות התדהמה בה הוכו המעריצים, בהתחשב בעובדה שתכנית הטלוויזיה הזו הגיעה לעונה ה-16 שלה, זו לא ממש הפתעה שלפחות אחת מבנות המשפחה מאסה בצילומים

מדיווחים שפורסמו לאחרונה עולה, כי קיילי ג'נר מוכנה להפסיק להשתתף בתכנית הריאליטי על משפחתה, Keeping Up With The Kardashians. היא באמת קיבלה מהתכנית מה שהיא צריכה. המעריצים הוכו בתדהמה על מוכנותה של ג'נר להמשיך הלאה ולהפסיק להצטלם לתכנית המשפחתית.



מקור טוען, כי היא מוכנה להפסיק להצטלם לתכנית, "היא מרגישה שהיא בכלל לא צריכה את התכנית יותר". בהתחשב בעובדה שתכנית הטלוויזיה הזו הגיעה לעונה ה-16 שלה, זו לא ממש הפתעה שאחת מבנות המשפחה מאסה בצילומים.

לדברי המקור, "קיילי חושבת שלתכנית סיימה את תקופת השיא שלה. היא פשוט כל כך עסוקה בחברת שלה, קיילי קוסמטיקה, שאין לה זמן להתמודד עם השעות הארוכות הדרושות לצילומים". המעריצים ודאי הרגישו בכך שג'נר לא מוצגת בתכנית כפי שהיתה מוצגת בעבר, לכן ברור שהתקופה הזו כבר מאחוריה.



לדברי המקור, "היא מרגישה שהיא יכולה לקנות ולמכור את כולם בשלב זה והיא באמת קיבלה מזה את מה שהיא היתה צריכה". אך ככל הנראה, אם יהיה מישהו שילחם בה, זו תהיה קריס ג'נר, בעיקר שהדיווחים מספרים שהיא נמצאת במשא ומתן על חוזה חדש לתכנית. המקור גילה, "קריס תקועה בין הפשיט לסדן והיא צריכה את כל הבנות שלה על מנת לקבל את החוזים החדשים. ברשת הטלוויזיה רוצים את קיילי, כי היא פופולרית עכשיו. קריס מנסה לשחד אותה בכך שהיא תוכל להשתמש בתכנית על מנת לקדם את חברת האיפור שלה. אך בסופו של יום, קיילי לא צריכה את זה. היא פשוט מעל לכל זה".

יש לנו תחושה, שאיכשהו שקריס, אשת העסקים הממולחת, תצליח לשכנע את קיילי לחתום על פרקים חדשים.

YOU MIGHT ALSO LIKE