מגיפת סגירת החנויות ממשיכה: קמעונאית התכשיטים הגדולה בעולם ממשיכה להתכווץ
רשת Signet Jewelers הודיעה על סגירה של 150 סניפים השנה, ומקווה לצמצם ב-13% את מספר החנויות שלה עד השנה הבאה. "לא סיימנו את השנה כפי שצפינו"

הקמעונאית הגדולה בעולם לתכשיטי יהלומים מתכננת לסגור עוד 150 סניפים השנה. גורמים בכירים בחברת Signet Jewelers, שמפעילה כ-3,300 חנויות בעיקר תחת המותגים Kay Jewelers, Zales, Jared The Galleria Of Jewelry ו-Piercing Pagoda הודיעה אתמול (רביעי) על הסגירה יחד עם הדיווח על ההכנסות הרבעוניות שלה.

אחד מסניפי הרשת, תחת שם המותג המפורסם ביותר שלה (צילום: Shutterstock)

בשנת הכספים האחרונה סגרה החברה 262 חנויות, מתוכם 232 בצפון אמריקה. המנכ"לית וירג'יניה ס. דרוסוס אמרה אתמול כי בשנת הפיננסים האחרונה החלה החברה את בתהליך שנועד לצמיחה עתידית. היא הוסיפה כי החברה התקדמה בכל הנוגע ליוזמות השונות, והגיעה לצמיחה של שתי ספרות ברכישות ברשת.

"לא סיימנו את השנה כפי שצפינו, בגלל סביבה תחרותית מאוד, היחלשות הלקוחות בבריטניה ובגלל סיבות נוספות שהשפיעו על רווחי רבעון החגים", אמרה דורסוס. על פי הודעת החברה, כמה חנויות חדשות צפויות להיפתח, בעיקר מחוץ לקניונים. החברה מצפה לצמצם 13 אחוזים מהחנויות שלה עד פברואר 2020. כיום מחזיקה חברת הענק 3,334 חנויות, מותכן 2,857 נמצאות בארצות הברית.

גל צמצום הרשתות ממשיך להכות בארצות הברית. בשנה שעברה נסגרה רשת הצעצועים המפורסמת טויס אר אס, ובתחילת השנה הנוכחית נסגרה חנות הדגל של רשת Lord & Taylor בשדרה החמישית נועלת את שעריה לנצח - בתום 104 שנות פעילות.

סגירת הסניף בשדירה החמישית היא רק דוגמא אחת לכלכלה המשתנה, שבה ענקיות הקמעונאות ברשת מקשות על רשתות הענק הפיזיות שפזורות ברחבי המדינה. חברת הענק הקנדית הדסונ'ס ביי, שמחזירה ברשת Lord & Taylor מאז שנת 2012 הודיעה כי היא סוגרת את סניף הדגל ועוד כמה סניפים כדי "להתמקד בהזדמנות הדיגיטלית ובהתחייבות להגביר את הרווחיות".

YOU MIGHT ALSO LIKE