טרוויס סקוט רוצה להתחתן עם קיילי ג'נר: לבו ישבר אם היא תעזוב אותו עקב השמועות על בגידה
מסתבר שסקוט עדיין מאוהב בג'נר ומקווה לבלות איתה את שארית חייו, למרות כל הדיווחים על בעיות במערכת היחסים שלהם

לאחרונה נראה שטרוויס סקוט (27) וקיילי ג'נר (21) חווים קשיים במערכת היחסים שלהם. אך הראפר מקווה שהבעיות יסתיימו ושהם יוכלו לגדל יחד, כזוג נשוי, את בתם בת השנה, סטורמי.



"סקוט מרגיש מאוהב בג'נר יותר מאי פעם", כך סיפר מקור והוסיף, "להיות בסיבוב הופעות, הרחק מקיילי וסטורמי זה כמו עינוי עבורו. הוא לא מושלם, אך הוא מרגיש מחויב ונאמן לקיילי מאז הנשיקה הראשונה שלהם. טרוויס רוצה להתחתן עם קיילי ולבו ישבר אם היא תחליט לעזוב אותו". 

למרות שלאחרונה דווח על בעיות במערכת היחסים שלהם, כשג'נר חשבה שסקוט בוגד בה, הוא עושה כל שביכולתו על מנת לתת למשפחתו עדיפות עליונה. לדברי מקור, "לטרוויס יש חשש שהדברים לא יסתדרו עם קיילי ושהוא עלול לאבד אותה לנצח. אם הדברים יסתיימו עבורה זה לא יהיה משום שטרוויס לא התאמץ. הוא עושה כמיטב יכולתו להישאר מחובר לקיילי ולסטורמי בזמן שהוא בסיבוב הופעות, ועושה כל מה שהוא יכול לעשות על מנת שהיחסים שלהם יצליחו". 



"כשטרוויס נמצא בסיבוב הופעות הוא אוהב להיות בקשר עם קיילי. הוא מנסה לבלות כמה שיותר ב"פייס טיים" גם עם סטורמי ובודק מה איתן כל לילה לפני השינה. קיילי וסטורמי עוזרות לו להישאר עם רגליים על הקרקע. הוא אפילו שולח להן מתנות מכל מקום בו הוא נמצא במהלך סיבוב ההופעות, על מנת להראות שהוא מתגעגע אליהן. הוא קבע חופשות רבות במהלך סיבוב ההופעות, על מנת שיוכל לחזור הביתה לבלות איתן", כך לדברי המקור.  

YOU MIGHT ALSO LIKE