חתיכת היסטוריה: הנה ההזדמנות שלכם לרכוש את הפסנתר של ג'ון לנון מהאלבום סרג'נט פפר
הפסנתר, ששימש להקלטת האלבום השמיני של להקת הביטלס, יוצר על ידי חברת John Broadwood & Sons, שבין לקוחותיה היו גם מוצרט ובטהובן

לזכות בבעלות על חתיכה ענקית מההיסטוריה של ג'ון לנון מעולם לא היה עניין קל יותר. זאת, בהנחה שאתם יכולים לקבל מעט עזרה מחברים שלכם ושהחברים שלכם עשירים מאוד.



אנשי הצוות ב-Gotta Have Rock and Roll מתכוננים למכירה פומבית של הפסנתר ששימש את להקת הביטלס בהקלטות האלבום השמיני שלהם, “Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band”. המכירה תחל ב-10 באפריל ותמשך עד ה-19 באפריל. ההצעה המינימלית היא 575 אלף דולר, אך מעריצים שמעוניינים לזכות בפסנתר האייקוני ידרשו לשלם הון גדול מזה. ההערכות הן שהוא צפוי להימכר ביותר מ-1.2 מיליון דולר.

מדובר על אותו הפסנתר שהיה באחוזתו של לנון, ב-St. George’s Hill, בווייברידג', אנגליה. האגדה מספרת שהיו לו לפחות שני פסנתרים בבית, אך זה היה המועדף עליו.



הפסנתר מסמל היסטוריה כשלעצמו, משום שהוא יוצר בשנת 1872 על ידי John Broadwood & Sons; חברה שנוסדה בשנת 1728 ובין לקוחותיה היו גם מוצרט ובטהובן.

על הפסנתר יש לוחית ועליה כתוב, "על פסנתר זה נכתבו השירים A Day in Life, Lucy in the Sky with Diamonds, Good Morning Good Morning, ושימש לטובת Mr. Kite ועוד רבים אחרים". הפסנתר של לנון עליו הוא כתב את השיר Imagine נמכר בשנת 2000 לג'ורג' מייקל, עבור 1.7 מיליון דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE