רשת Whole Foods שוב חותכת מחירים, אבל לא בטוח שזה יעזור לה למשוך קונים
אם אתם נהנים מהמוצרים היוקרתיים יחסית של הרשת, החל ממחר תיהנו גם ממחירים זולים יותר. זו הורדת המחירים השלישית מאז שהרשת נרכשה על ידי אמזון לפני 3 שנים

בניסיון למשוך מחדש לקוחות, רשת Whole Foods, שנרכשה על ידי אמזון לפני קרוב לשלוש שנים, חותכת את מחיריהם של מאות מוצרים בכעשרים אחוזים החל ממחר (רביעי). כך הודיעה הרשת. זה הסיבוב השלישי של קיצוץ במחירים שעורכת רשת הצרכניות האורגניות מאז רכשה אותה ענקית המסחר תמורת 13.7 מיליארד דולר.

מורידה מחירים בפעם השלישית. סניף של הרשת (צילום: Shutterstock)

"עם הזמן, המחירים ברשת עולים חזרה באיטיות", אמר בריאן יארדבורו, אנליסט באדוורד ג'ונס, "המחירים של רוב המוצרים שלהם גבוהים בכשלושים עד ארבעים אחוזים מאשר אצל המתחרים שלהם, כך שקיצוץ של 20 אחוזים לא יהיה מספיק כדי למשוך את הלקוחות החסכניים יותר".

מנויי אמזון פריים יהנו מהנחות נוספות מעבר לעשרת האחוזים שהם מקבלים הנחה גם כך. בין המוצרים שמחיריהם צפויים לרדת הם מנגו, שיימכר בדולר אחד בלבד, סלק עלים ב-1.99 ליחידה, וחברי אמזון פריים יהנו גם משני דולר הנחה על פאונד של אספרגוס שיעלה להם 2.99 בלבד והנחה של 1.5 דולר לפאונד של תפוזי "סומו".

הסבב הראשון של הורדת מחירים נעשה ימים ספורים לאחר עסקת המיזוג באוגוסט 2017. אז הורידה אמזון את מחיריהם של מוצרים רבים ובהם אבוקדו, בננה, סלמון, ביצים ועוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE