לוס אנג'לס: שרידי אדם נמצאו ע"י מטיילים בקלבסס
הן אותרו על ידי קבוצת מטיילים בסמוך לזירת התרסקות ישנה של מטוס קל, אך יתכן שבכלל אין קשר בין האירועים. המשטרה בוחנת אם מדובר בשרידי גופה אחת או מספר גופות. באירוע ההתרסקות של המטוס אותרו שתי הגופות, והעובדה ששריפת וולסי היכתה באזור מוסיפה סימני שאלה רבים לפרשה

שרידי אדם נמצאו במהלך סוף השבוע ע"י מטיילים שהגיעו לאזור הרי קלבסס במערב מחוז לוס אנג'לס. השרידים נמצאו בסמוך לזירת התרסקות מטוס, אך לא ידוע אם יש קשר בין שני האירועים.

הכניסה לשביל ב"ליברטי קניון"

קבוצת המטיילים טיילה בשביל מוכר בעמק ליברטי ("ליברטי קניון"), הממוקם כ-2 מייל דרומית לכביש מהיר מס' 101, כך נמסר ממשרד השריף של מחוז לוס אנג'לס. ברגע שהבחינו בשרידי אדם, חברי הקבוצה חייגו מיד אל מוקד החירום 911 והזעיקו את כוחות ההצלה ואת המשטרה.

בשנת 2013 אירעה באזור התרסקות קטלנית כאשר שני מטוסי ססנה התנגשו באוויר. אחד מהם צנח אל הקרקע בסמוך לרח' לאס וירג'נס פינת שד' מולהולנד, דבר שהוביל למותם של שני הנוסעים. המטוס השני הצליח לנחות בשלום על מגרש גולף בווסטלייק וילג'. היות ששתי הגופות של הנוסעים מהמטוס הראשון אותרו מיד לאחר ההתרסקות, לא ברור אם יש קשר בין האירועים.

במשטרה סיפרו שלא יודעים אם שרידי האדם שייכים רק לבן אדם אחד או למספר אנשים, ויתכן שהם כלל וכלל לא קשורים להתרסקות המטוס הקטלנית. העובדה ששריפת וולסי כילתה את רוב האזור לפני כחצי שנה מעלה סימני שאלה רבים, ויתכן שהגופות שנמצאו קשורות דווקא לאירוע זה ולא להתרסקות המטוס.

כאמור, גם חלקים של המטוס נמצאו בזירה, ועל כן חוקרי המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) עושים את דרכם לעבר האזור וצפויים לבחון את זירת ההתרסקות בהמשך היום.

YOU MIGHT ALSO LIKE