מיק ג'אגר הרוס לגמרי: ה"רולינג סטונס" יאלצו לדחות את סיבוב ההופעות שלהם
ג'אגר גילה שהוא זקוק לעבור הליך רפואי שדורש התאוששות שתמשך שלושה חודשים לפחות

מיק ג'אגר (75) נאלץ לדחות את סיבוב ההופעות של ה"רולינג סטונס" בארצות הברית, עקב בעיה רפואית שנובעת ממחלה מסתורית. אגדת הרוק אמור לעבור ניתוח שידרוש לפחות שלושה חודשי החלמה. סיבוב ההופעות אמור היה להתחיל ב-20 באפריל, במיאמי, פלורידה.



המחלה נחשפה בבדיקה רפואית שהוא נדרש לעבור על מנת שיוכל ליהנות מכיסוי של ביטוח רפואי במהלך סיבוב ההופעות. ג'אגר צייץ בטוויטר על מנת לעדכן את המעריצים בארצות הברית ובקנדה בחדשות המפתיעות וכתב שהוא "הרוס". הוא לא מסר פרטים על מחלתו.

ג'אגר התנצל על ביטול של 17 הופעות והוסיף, "אני שונא לאכזב אתכם כך. אני הרוס מהעובדה שצריך לדחות את סיבוב ההופעות, אך אעבוד קשה מאוד על מנת לשוב אל הבמה ברגע שאוכל".



מקור סיפר, "מיק סולד מביטול סיבוב ההופעות, אך הוא יודע שהבריאות שלו נמצאת בראש סדר העדיפויות. הוא מקצועי מאוד וזה נדיר עבורו לקחת פסק זמן. לכן כולם דואגים לו מאוד על מנת שיחלים באופן מלא".

בהודעה שפורסמה על ידי הלהקה נכתב, "הומלץ למיק שלא לצאת לסיבוב ההופעות בשלב זה, משום שהוא זקוק לטיפול רפואי. הרופאים אמרו למיק שהוא צפוי להחלים באופן מלא, על מנת שיוכל לשוב אל הבמה בהקדם אפשרי".


YOU MIGHT ALSO LIKE