"גברים עד גיל 33 הם חסרי תועלת": ג'ניפר לופז חולקת בניסיון חייה
הכוכבת יצאה בהצהרה האמיצה כשהשתתפה בפרק בסדרה “Tinder’s Swipe Sessions” ומומחה אמר שיתכן והיא לא טועה

הכוכבת, ג'ניפר לופז (49), שרק לפני מספר ימים התארסה בפעם הרביעית, טוענת ש"כל הגברים חסרי תועלת לפני גיל 33" ומומחה טוען, כי יתכן והיא לא טועה. לופז יצאה בהצהרה הנועזת במהלך פרק בסדרה “Tinder’s Swipe Sessions”, שם היא עשתה סווייפ שמאלה לגבר, רק משום שגילו היה 29.



בפרק בו השתתפה לופז היא עזרה לזמרת הקאנטרי, ברוק (29), למצוא התאמה באפליקציית ההיכרויות. בעוד שברוק אמרה שהיא מעוניינת בבחור שיכול לחטוב עצים, ג'יילו פשוט חטבה כמעט את כל האפשרויות.

היא עשתה סווייפ לבחור שבביו שלו היה כתוב, "אם את שומרת קטשופ במקרר, זה לא הולך לעבוד" ואז שוב לבחור בשם מוריס בגלל גילו. ברגע שהפרופיל של מוריס עלה, ג'יילו אמרה, "גברים עד גיל 33 הם חסרי תועלת".

ללופז יש היסטוריה של היכרויות עם גברים צעירים ממנה. האם היא דברה מניסיון? בעבר היו שמועות באשר למערכת יחסים בינה לבין הראפר, דרייק, כשהיא היתה בת 47 והוא בן 30. האם הוא היה מתחת לרף "בר התועלת"?



כשהיא היתה בת 41, בשנת 2011 היא יצאה עם קספר סמארט, שהיה בן 24. למראה המזל היא מצאה את הגבר "בר התועלת" שלה, בשחקן הבייסבול לשעבר, אלכס רודריגז (43), והם התארסו לפני ימים ספורים.

YOU MIGHT ALSO LIKE