חשבנו שזה נגמר ביניהם: כיצד הגיבה סלינה גומז לכך שג'סטין ביבר "עדיין אוהב"?
"אני ממש אהבתי ואוהב את סלינה. תמיד יהיה לה מקום בלבי", כך ביבר בתגובה למעריץ שטען כי הוא לא אוהב את אשתו, היילי בולדווין, ונישא לה רק על מנת להתנקם בגומז

סלינה גומז (26) מודעת לכך שג'סטין ביבר (25) הודה בכך שהוא עדיין אוהבת אותה. ביבר חשף את רגשותיו בתגובה למעריץ, שטען שביבר לא אוהב את אשתו, היילי בולדווין (22). ההתנהלות האמורה עוררה בגומז גל של נוסטלגיה. 



ביבר זכה לתשומת לב רבה לאחר שהודה כי הוא עדיין אוהב את גומז ובו בזמן הגן על נישואיו לבולדווין. למעשה, מתברר שגומז עצמה שמה לב לתגובה שלה ובכך הוא העלה בה זיכרונות מימים טובים שהיו להם יחד.

מקורב לגומז אמר, "סלינה יודעת על ההתגוננות של ג'סטין ועל מילים המתוקות שלו על היילי. אך היא מעריכה את הדברים שג'סטין כתב עליה ומרגישה אותו דבר כלפיו. היא תמיד תאהב את ג'סטין ותמיד יהיה לו מקום בלבה. היא עושה כמיטב יכולתה על מנת לתת לג'סטין את המקום שלו ומכבדת את נישואיו להיילי. סלינה לא התרגשה ולא בכתה מהצהרתו של ג'סטין, אך הוא גרם לה לחשוב עליו והזכיר את הזמנים הטובים והאהבה המשותפת שלהם. היא מקווה שהוא והיילי יהיו מאושרים".



בתגובתו של ביבר למעריץ, שטען כי הוא לא אוהב את בולדווין ונישא לה רק על מנת להתנקם בגומז, הוא כתב, "אדם הגיוני לא מתבטא בצורה כזו. אתה צריך להתבייש בעצמך, באמת. אני ממש אהבתי ואוהב את סלינה. תמיד יהיה לה מקום בלבי, אך אני מאוהב באשתי עד מעל לראש והיא בהחלט הדבר הטוב ביותר שקרה לי לאחרונה".

YOU MIGHT ALSO LIKE