דירות יוקרה מצפון למיאמי נמכרות בסכומים נמוכים להחריד, אבל יש לזה סיבה
דירה בבוקה רטון ב-15 אלף דולר? כן, יש כאלה. הבעיה היא שכדי לגור במקומות כאלה, תאלצו לשלם דמי חבר שנתיים - וזה כבר יקר. יש מוכרים שמוכנים לעזור בזה

סטפן בורקלין הוריד את המחיר של דירת הוריו לדולר אחד בלבד, לאחר שניסה למכור אותו ב-10,000 דולר ללא הצלחה. "אמא שלי מתה, ואבי עבר לדיור מוגן", אמר בורקלין, 51, "אך הדירה קטנה מדי עבורנו".

מחירי הדירות הישנות בריצפה, אבל דמי החבר גבוהים. בוקה ראטון (צילום: Shutterstock)

באופן מפתיע, הסיפור של בורקלין אינו חריג בנוף הנדל"ן של בויטון ביץ', דלריי ביץ' ובוקה ראטון, שמצפון למיאמי. ניתן למצוא שם דירות במחיר נמוך בהרבה ממאה אלף דולר, ואפילו ב-15 אלף בלבד. זאת, בזמן שדירות משופצות וחדשות באזור יכולות להגיע למחיר של שש ספרות.

עם זאת, מאחורי המחיר הנמוך מסתתר מחיר גבוה הרבה יותר. מי שרוצה לגור בשכונות היוקרה האלה יאלץ לשלם דמי חבר שיכולים להגיע גם למאה אלף דולר. בעלי נכסים רבים, שקנו אותם בשנות השבעים או השמונים, עוברים לדיור מוגן. היורשים שלהם לא רוצים את הנכסים מכיוון שהם גרים במקומות אחרים, הם לא מעוניינים באורח החיים המקומי וממש לא מעוניינים לשלם את דמי החבר החודשיים או השנתיים.

מנגד, מחפשי דירות רבים, שרוצים למצוא אפילו בית רק לחודשים הקרים בצפון המדינה, יסכימו לשלם את דמי החבר הגבוהים בזכות המחיר הנמוך של הדירות עצמן. ישנם מוכרים, כמו בורקלין עצמו, שמוכנים אפילו להשתתף בדמי החבר בשנה הראשונה. "יש לנו אנשים שנמאס להם מהדירות בניו יורק, והם יכולים להרשות לעצמם לקנות דירה שלמה במחיר של חדר שירותים", אמר בן שכטר, נשיא חברת הנדל"ן Signature , "אחרים יכולים לרכוש בתים בזכות מה שהם חסכו בעזרת המסים בניו יורק".

YOU MIGHT ALSO LIKE