"זה כל כך חמוד": כך קלואי קרדשיאן למעריצה שצריכה לעבוד שעות נוספות כדי לרכוש ג'ינס מהמותג שלה
כוכבת הריאליטי נכנעה לתגובות הזועמות של מעריצים שהאשימו אותה בתגובה לא רגישה. זאת לאחר שהמעריצה שלה צייצה שהיא לא יכולה להרשות לעצמה לקנות ג'ינס ממותג האופנה, Good American, שנמצא בבעלותה של הקרדשיאנית

האם קלואי קרדשיאן (34) שוב מציגה טוב לב חוצה גבולות או שהיא פשוטה נכנעה לזעמם של המעריצים? כוכבת הריאליטי שלחה למעריצה בגדים חינם ממותג האופנה שלה, Good American. זאת, לאחר שהמעריצה, קאלין אייבנר, צייצה שהיא צריכה לעבוד שעות נוספות על מנת שתוכל להרשות לעצמה לרכוש ג'ינס של המותג.


נכנעה לתגובות הזועמות של המעריצים ושלחה בגדים חינם. קרדשיאן

אייבנר לכדה את תשומת לבה של קרדשיאן לאחר שצייצה, ב-15 במרס, שהיא צריכה לעבוד 20 שעות על מנת להרשות לעצמה לרכוש ג'ינס כאמור, "הבנתי שאני צריכה לעבוד 20 שעות כדי שאוכל להרשות לעצמי ג'ינס של קלואי קרדשיאן... ואני מאוהבת בהם... תראו איך אני עושה משמרות נוספות".

לא נדרש לקרדשיאן זמן רב להגיב, "אוווויייי זה כל כך חמוד!!!! אני כל כך שמחה שאת נהנית מהג'ינס". אך התגובה הזו גררה תגובות חריפות, וכמה מהמעריצים של קלואי כתבו שהיא מתעלמת מהצורך של אייבנר לעבוד בכך שהיא מכנה את מצבה "חמוד".

בהמשך לתגובות הזועמות, קרדשיאן הגשימה את חלומה של אייבנר ושלחה לה כמות מרשימה של בגדים מקולקציית המותג שבבעלותה. אייבנר שנותרה נרגשת ואסירת תודה, שיתפה בתמונות של הבגדים שקיבלה.


לבושה בבגדים שקיבלה מקרדשיאן. הציוץ האחרון של קאלין אייבנר

אייבנר כתבה, שהיא "עדיין לא מאמינה שהציוץ זכה לתשומת לב רבה כל כך. אני מעריצה את קלואי קרדשיאן זמן רב כל כך ואני אסירת תודה על שהיא פינתה זמן לשלוח לי כמה בגדים משהימים. מעולם פירשתי את התגובה שלה באופן שאינו חיובי. כל הציוצים שלי כאן מראים את זה".

"אני כל כך שמחה שקיבלת את המוצרים של המותג. תמשיכי לעבוד קשה ולהיות נשמה חיובית", כך קרדשיאן הגיבה על ההתלהבות של אייבנר.


YOU MIGHT ALSO LIKE