ההודעה הדרמטית של היום: ג'סטין ביבר לוקח פסק זמן ממוסיקה
"צריך להתמודד עם בעיות עמוקות ביותר", כך כתב ביבר למעריצים שלו והסביר להם שעם כל הכבוד למוסיקה, שחשובה לו מאוד, שום דבר לא בא לפני משפחה ובריאות

ג'סטין ביבר לוקח צעד לאחרונה ממוסיקה על מנת "להתמודד עם בעיות עמוקות ביותר", ולהתמקד בשיפור מצבו הבריאותי ובמצב הנישואים שלו ושל היילי בולדווין. ביבר עדכן את המעריצים בכך שהוא החליט לתת תשומת לב לדברים חשובים יותר, כמו אשתו וכתב, "המוסיקה חשובה לי מאוד, אך שום דבר לא בא לפני משפחתי ובריאותי".



ביבר שלח מסר ברור לכל מי שמנסה לשכנע אותו לשחרר אלבום חדש, "הייתי בסיבובי הופעות במהלך כל שנות העשרה ובתחילת שנות העשרים של חיי, הבנתי, וכפי שבטח ראיתם, שהייתי אומלל בסיבוב ההופעות האחרון וזה לא מגיע לי וזה לא מגיע לכם, משום שאתם משלמים כסף על מנת לבוא להופעה אנרגטית, תוססת ומפעימה ואני לא יכולתי לספק לכם את זה מבחינה רגשית, לקראת סוף סיבוב ההופעות".

הפוסט של ביבר מגיע לאחר דיווחים שהוא מקבל טיפול נגד דיכאון. הוא חשף חלק מזה בדבריו וכתב, "אני תרתי וחיפשתי, ניסיתי וטעיתי כמו שרובנו עושים, עכשיו אני צריך להתמודד עם הבעיות העמוקות ביותר שיש לי, כמו לרובנו, כך שלא אתפרק, על מנת שאוכל לשמור על הנישואים שלי ולהיות האב שאני רוצה להיות".



ביבר לא נפרד מאולפן ההקלטות לנצח והוסיף, "אני אחזור עם אלבום בהקדם אפשרי, יש לי סוואג שלא ניתן להטיל בספק ומוטיבציה שלא תתואר, האהבה שלו על טבעית וחסדו הוא האמת". איימן.

YOU MIGHT ALSO LIKE