קרדשיאן הדור הבא: בתם של קים וקניה ווסט בצעדים ראשונים אל הקריירה הבלתי נמנעת
בתה של כוכבת הריאליטי המפורסמת בעולם, נורת' ווסט, צפויה לעשות צעדים ראשונים בעולם הכוכבות וברת המזל שתככב לצדה היא היוטיוברית, ג'וג'ו סיווה

נורת' ווסט בת ה-5 צפויה לככב בסרטון לצדה של כוכבת היוטיוב, ג'וג'ו סיווה, בת ה-15. הרעיון התעורר, בחלקו, משום שווסט עצמה היא מעריצה גדולה של הרקדנית והזמרת, שידועה בזכות הקשתות הגדולות והצבעוניות שבשערה.



בחודש שעבר צייצה אמא של נורת', הלא היא קים קרדשיאן, כי בתה אובססיבית לסיווה. כוכבת היוטיוב התרגשה כשראתה את הציוץ של קימי, והשיבה בתגובה "או מיי גוד! כן אני אוהבת את זה!" והבטיחה לשלוח לנורת' חבילה עם מוצרים שלה בדואר.

על פי הדיווחים, מאז שסיווה שלחה את המוצרים הממותגים שלה, היא וקים הפכו לחברות ושהן מתכתבות ביניהן חמש פעמים ביום. לדברי סיווה, "אמרתי אם היא תרצה לעשות יחד סרטון או שתרצה שאבוא להפתיע אותה, אשמח לעשות כל דבר מהנה. הנה המספר שלי. כתבי לי", כך ספרה סיווה על התקשורת עם קים.

סיווה המשיכה וספרה, כי "היא אמרה שהיא תכתוב לי בבוקר והנה הגיע הבוקר, אני מתעוררת ומחכה לי הודעת טקסט. היא כתבה לי בשעה 9:45 בדיוק וכתבה "הי זו קים! נורת'י תשמח להשתתף בסרטון וידאו". כזה למשל?



הרעיון המקורי היה לצלם את הסרטון בבית הקרדשיאנס. אך מסתבר שנורת' רוצה לראות את הבית של סיווה, לכן הוסכם על החלפת המקום. קים חשפה במדיה החברתית שנורת' יכולה לשוחח עם האלילה שלה בטלפון, "נורת' זה עתה שוחחה עם ג'וג'ו סיווה וזה עשה לה את החיים!!!!!!", והוסיפה אימוג'יס של שלוש קשתות אדומות. זה היה הדבר החמוד ביותר שראיתי, נורת' כל כך מתרגשת! בייחוד כשהיא ראתה את קשת הכלבלב שלה".

סיווה היא אישיות יוטיוב שזכתה להכרה לראשונה בזכות הופעות הריקוד המרשימות שלה, יחד עם אמה, ג'וסלין סיווה. הסרטון של נורת' וסיווה צפויה להצטלם השבוע ויתכן וקים עצמה תעניק הופעת אורח.

YOU MIGHT ALSO LIKE