קשה להאמין שיש מה שיציל אותו: נחשו כיצד טריסטן תומפסון מקווה להחזיר אליו את קלואי קרדשיאן?
כעת, כשעונת משחקי ה-NBA צפויה להסתיים, תומפסון מתחיל להבין את השלכות מעשה הבגידה שלו בקרדשיאן עם ג'ורדן וודס, והוא פוחד לאבד את המשפחה שלו

כעת, משעונת ה-NBA כמעט הסתיימה, נראה ששחקן הקבאלירס, טריסטן תומפסון (27), צפוי להתפנות לחלוטין לניסיונות לזכות בקלואי קרדשיאן (34) מחדש. זאת, לאחר שבגד בה פעמיים, כשבפעם האחרונה, אם הצלחתם לפספס, זה קרה עם ג'ורדן וודס, החברה הכי טובה של אחותה, קיילי ג'נר.



מדובר בשערורייה שגרמה לקרדשיאן השפלה גדולה וגרמה לה להוציא אותו מחייה. כעת, כשעונת המשחקים צפויה להסתיים הוא מתחיל להבין את ההשלכות של האירועים. אם אתם תוהים כיצד הוא מתכנן לכבוש את קלואי מחדש, אנחנו יכולים לספר לכם שמדובר בחופשה רומנטית.



לדברי מקור, "טריסטן מתחיל להבין את כל מה שהוא מפסיד עם קלואי ובתם המשותפת, טרו. הוא מבין את זה עכשיו ובעוצמה רבה. הוא הבין שהוא לא רוצה לאבד את המשפחה שלו. הוא יודע שזה צפוי להיות מאבק קשה. אך הוא כבר מתכונן לקראת האתגר של לגרום לקלואי לסלוח לו. הוא רוצה את המשפחה שלו בחזרה. הוא כבר התחיל להניח את היסודות. הוא מתקשר לקלואי הרבה יותר. הוא יבלה יותר עם טרו ולאחר מכן ימצא הזדמנות לדבר עם קלואי".

YOU MIGHT ALSO LIKE