העולם כמרקחה: האם היילי בולדווין וג'סטין ביבר בדרך לגירושים לאחר שישה חודשי נישואים?
מדיווחים שונים עולה, כי בולדווין התייעצה בעורכי דין לענייני גירושים כשבו זמנית מתפרסמות ידיעות על כך שבני הזוג עצרו את ההכנות לקראת חגיגת החתונה שלהם עד להודעה חדשה

הזמר הקנדי, ג'סטין ביבר (25), ואשתו הדוגמנית, היילי בולדווין (22), החליפו נדרים בחשאי בחודש נובמבר של השנה שעברה. במהלך החודשים האחרונים דווח לא פעם על ההכנות לקראת חגיגת החתונה שלהם, שאמורה לכלול טקס נישואים מלא, בהשתתפות בני משפחה וחברים. עם זאת, לאחרונה החלו להופיע סדקים בנישואים שלהם.



בראיון זוגי שנתנו השניים למגזין "ווג" הם חשפו, כי לא פשוט להיות נשואים. כעת, מקורות ספרו, כי בולדווין ניסתה הכל עד שהגיעה להתייעץ בעורכי דין לענייני גירושים, תוך שהיא מתמודדת עם בעיות ההתנהגות של בעלה.

בו זמנית מתפרסמים דיווחים לפיהם, בולדווין וביבר עוצרים את ההכנות לחתונה שלהם עד להודעה חדשה. ככל הנראה, הם מעוניינים להמתין עד שביבר ירגיש טוב יותר, אז הם ישובו להתרגש סביב ההכנות שוב.



כזכור, ביבר סובל ממצב נפשי ירוד והוא מקבל טיפול נגד דיכאון. לדברי מקור, "הם יחגגו חתונה בסופו של דבר, אך הם לא מתמקדים בכך כעת. הם לא שלחו תאריכים חדשים וימתינו עד שג'סטין ירגיש טוב יותר ויהיה נרגש שוב סביב ארגון החתונה".



בני הזוג מנהלים את לוח הזמנים שלהם בין לוס אנג'לס, ניו יורק וביתם בקנדה, כשביבר נעזר באנשי מקצוע על מנת להתמודד עם מצבו הנפשי. לדברי מקור, "יש לג'סטין הרבה אנשים שאוהבים, מטפלים ועוזרים לו להתמודד עם מה שהוא צריך להתמודד. היילי היא בהחלט אחת מאותם אנשים. היא שם בשבילו באופן שלא הייתם מצפים מכלה טרייה. היא מבינה אותו ומוכנה לעזור לו במאה אחוז. הוא מבין עד כמה הוא מבורך".

אז הכל טוב בעצם?

 

YOU MIGHT ALSO LIKE