לקראת חודשי הקיץ העמוסים ב-LAX: בקרוב יחנך חניון חדש לטווח ארוך
בנמל התעופה הרביעי העמוס בעולם נערכים לקראת עונת הנסיעות העמוסה, וכבר בשבוע הבא ייפתח חניון חדש הגדול פי שלושה מהקיים כיום. מחירו יעמוד על 12 דולר ליום ומערך שאטלים יסיע את הנוסעים אל הטרמינלים השונים

קרוב ל-90 מיליון נוסעים עברו בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס (LAX) במהלך שנת 2018. מדובר בנמל התעופה הרביעי בגודלו (מבחינת תנועת הנוסעים) בכל העולם והשני בגודלו בארה"ב (אחרי אטלנטה). בשבוע שעבר דיווחנו לכם על תחילת עבודות הבנייה של קו רכבת שיחבר את נמל התעופה למרכז העיר, דבר שאמור לשפר את מצב תנועת הרכבים במקום. השבוע נודע כי הנהלת השדה תיפתח בשבוע הבא חניון חדש הגדול פי שלושה מהקיים כיום.

נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס (צילום: Shutterstock)

מדובר בחניון E, שיפתח באופן רשמי ביום חמישי הבא, ה-28 במרץ. החניון ממוקם דרום-מזרחית לנמל התעופה, בין השדרות לה סיינגה ו-אוויישן (Aviation), בסמוך לרח' 111 (צפון-מערבית למחלף של הכבישים 105 ו-405). מערך של שאטלים יעביר את הנוסעים מהחניון אל תשעת הטרמינלים בנמל.

בחניון E ישנם 2,000 מקומות חנייה, והרחבה נוספת תיפתח ביוני ותאפשר ל-700 מכוניות נוספות להחנות במקום. חניון E מחליף את חניון C, שמכיל כ-700 מקומות חנייה בלבד. "חנייה נוחה וכלכלית היא חלק בלתי נפרד מחווית הטיסה של הנוסע, וחניון E ירחיב את היכולת שלנו לספק את החוויה", מסביר ג'פרי אוטרבק, בכיר בהנהלת שדה התעופה. עוד הסביר שמערך התשלום יהיה אוטומטי, דבר שאמור לייעל את הכניסה ויציאה מן המקום. למרות השדרוג לחניון החדש, המחיר לחנייה יעמוד על 12 דולר ליום, בדומה למחיר שקיים בחניון C מזה עשור. 

פתיחת החניון תאפשר להנהלת השדה להתחיל בעבודות הבנייה של מנהרה להולכי רגל שתחבר בין החניון לטרמינלים, אולם עבודות אלה צפויות להימשך מספר שנים. חניון C ייסגר באופן סופי ב-19 באפריל ויהפוך לחניון לעובדי הנמל.

YOU MIGHT ALSO LIKE